خبرگزاری کار ایران

یك فعال كارگری در قم:

راهکار حل مشکلات کارگران بازگشت به قانون كار است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۴

اگر دولت به اجرای درست این قانون بپردازد بسیاری از مسائل و مشکلات نیروی کار، کارفرما، کارآفرین حل خواهد شد و کیفیت محصولات و خودکفایی جامعه تأمین خواهد شد.

یك فعال كارگری در قم معتقد است بازگشت به قانون كار در شرایط فعلی اقتصاد كشور، می‌تواند راه‌گشای مشكلات نیروی كار باشد.

علی طالبی در این باره به ایلنا گفت: سرنوشت جامعه به قوانین و مقررات ربط پیدا می‌کند. ما كارگران در عوض ۳۵ سال تلاش و کوشش و همراهی با نظام جمهوری اسلامی فقط قانون کار را دریافت کرده‌ایم. اگر دولت به اجرای درست این قانون بپردازد بسیاری از مسائل و مشکلات نیروی کار، کارفرما، کارآفرین حل خواهد شد و کیفیت محصولات و خودکفایی جامعه تأمین خواهد شد.

این فعال كارگری با اشاره به تلاش دولت در سال‌های اخیر برای تغییر مواد حمایتی قانون كار، ادامه داد: متأسفانه چند سالی است که تمام هم و غم و کوشش و تلاش مسئولین برخلاف این قانون بوده است و مرتب این قانون را دچار تغییر و تحول کرده‌اند، و در ‌‌نهایت به این قانون عمل نکرده‌اند.

طالبی تصریح کرد: در حال حاضر کارگران نه امنیت شغلی دارند نه امنیت معیشت. من پس از چهل سال سابقه کار کارگری، سیاسی، اجتماعی و صنفی اعلام می‌کنم که مسئولین باید به قانون بازگردند. شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه به سمتی رفته که هر کسی به راحتی نمی‌تواند قبول مسئولیت کند و کشتی جامعه را به ساحل آرامش برساند با این حال در این مقطع، وضعیت و شرایط اعلام می‌کنم که جامعه کارگری قادر به اداره کشور هست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز