خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت در حاشیه نشست هیات دولت: / ۲ /

اراده دولت مقابله با آلودگی هوا با همکاری شهرداری تهران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۷۰

برای همین به منظور تعامل وهمکاری بیشتر در هیات وزیران تصویب شد که کمیسیون خاصی مرکب از اعضای دولت، ‌شهردار تهران شورای شهر تهران و استانداری تشکیل شود و به صورت مستمر وعملیاتی رفع مشکلات شهر تهران به ویژه کاهش آلودگی هوا را پیگیری کند.

ایلنا: سخنگوی دولت گفت: اراده دولت مبنی بر مقابله با آلودگی هوای تهران به ویژه با همکاری صمیمانه با شهرداری تهران امروز جز مصوبات بود

به گزارش خبرنگار ایلنا، " محمد باقر نوبخت " در ادامه سخنان خود در پایان جلسه امروز هیات دولت در مورد مصوبات امروز هیات وزیران گفت: با توجه به مشکلات تهران به ویژه ‌آلودگی هواکه از جلسات قبل مورد توجه بود، امروز از شهردار تهران رئیس شورای شهر و استاندار تهران دعوت شد که گزارش جامعی از وضعیت مشکلات شهر تهران به ویژه بحثآلودگی هوا ارائه کنند.

وی افزود: پیش از این نیز گفته شده بود برنامه‌هایی از سوی شهرداری تهران برای کاهش آلودگی هوا وجوددارد، بنابراین با عزم دولت بر ایجاد یک محیط سالم و مناسب برای زندگی مردم ایران به ویژه شهرتهران این گزارش از سوی شهرداری و شورای شهر استماع شد و دولت اعلام آمادگی کرد که با تمام امکانات بتواند نسبت به رفع آلودگیهای شهر تهران ورشد فزاینده جمعیت شهری اقدام کند.

نوبخت خاظر‌نشان کرد: برای همین به منظور تعامل وهمکاری بیشتر در هیات وزیران تصویب شد که کمیسیون خاصی مرکب از اعضای دولت، ‌شهردار تهران شورای شهر تهران و استانداری تشکیل شود و به صورت مستمر وعملیاتی رفع مشکلات شهر تهران به ویژه کاهش آلودگی هوا را پیگیری کند.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه مصوبات این کمیسیون به سرعت اجرا می‌شود، ‌گفت: رئیس‌جمهور تاکید داشتند که دولت از هیچ اقدامی برای رفع مشکلات مردم تهران کوتاهی نخواهدکرد و به همه دستگاه‌ها نیز تاکیدات و دستورات لازم داده شد و مقرر شد که به صورت ویژه و با پیگیری اجرایی مسئله بهبود سوخت در تهران به ویژه مسئله کیفیت بنزین مورد توجه و عمل قرار گیرد و هر عاملی که باعثآلایندگی محیط تهران می‌شود را مورد اصلاح قرار دهیم.

وی افزود: البته در این مورد مسائل مختلف و پیشنهادات متعددی مطرح شد که به دلیل اینکه برخی از ان‌ها قطعی نشده ونیاز به کار کار‌شناسی دارد عناوین انرا بازگو نمی‌کنم. اما اراده دولت مبنی بر مقابله با آلودگی هوای تهران به ویژه با همکاری صمیمانه با شهرداری تهران امروز جز مصوبات بود که خوشبختانه شهردار تهران نیز از داشتن یک رابطه و حمایت مستقیم از سوی دولت نسبت به شهردرای ابراز رضایت خود را اعلام کرد، امیدواریم که مسئله آلودگی هوا بتواند در آینده‌ای نزدیک مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز