خبرگزاری کار ایران

گرامیداشت متوفیان راهیان نور در مدرسه آنها برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۱

مراسم گرامیداشت متوفیان حادثه اردوی راهیان نور شهرستان بروجن صبح دوشنبه در مدرسه پاسداران عفت بروجن كه محل تحصیل فوت شدگان بود، برگزار شد.

ایلنا - بروجن: مراسم گرامیداشت متوفیان حادثه اردوی راهیان نور شهرستان بروجن صبح دوشنبه در مدرسه پاسداران عفاف بروجن كه محل تحصیل فوت شدگان بود، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم كه در فضایی آكنده از حزن و اندوه برگزار شد، یاد و خاطره 26 جان باخته حادثه اردوی راهیان نور كه همگی دانش آموزان این مدرسه بودند، گرامی داشته باشد.

امام جمعه بروجن، فرماندار، مسئولان آموزش و پرورش،خانواده های جان باختگان و مسئولان استانی در كنار دانش آموزان دغدار این مدرسه حضور یافتند.

22 دانش آموز فوت شده در حادثه اردوی راهیان نور شهرستان بروجن در دو رشته ریاضی و تجربی در دبیرستان پاسداران عفت بروجن مشغول به تحصیل بودند. همچنین مدیر مدرسه در این حادثه جان باخته است.

همچین مراسم گرامیدات سومین روز درگذشت جان باختگان صبح امروز در حسینیه اعظم شهركرد برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر استاندار و جمعی دیگر از مسئولان استان و شهرستان بروجن مردمی از مركز استان و شهرهای اطراف حضور پیدا كردند تا یاد و خاطره 22 دانش آموز جان باخته و همراهان آنها را گرامی بدارند

22 دانش آموز دختر بروجنی به علاوه چهار نفر از همراهانشان از جمله مدیر مدرسه در بازگشت از سفر کاروان راهیان نور از مناطق جنگی در دهدز استان خوزستان در اثر واژگونی اتوبوس جان باختند.

18 نفر دیگر مجروح شده و هم اكنون در بیمارستانهای اهواز و شهركرد تحت مداوا هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز