خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی آموزش وپرورش هندیجان خبر داد:

حضور ۸۰۰ دانش آموز هندیجانی در مسابقات قرآنی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۴۲

در این دوره ازمسابقات، دانش آموزان در هشت رشته حفظ، قرآئت قرآن، اذان، نهج البلاغه، تفسیر قرآن، انشاء نماز، مداحی و صحیفه سجادیه شرکت کردند.

ایلنا: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان هندیجان گفت: بیش از۸۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این جشنواره شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، فاخر دریایی بیان داشت: هدف ما از برگزاری اینگونه جشنواره‌ها آشنا کردن دانش آموز ان و فرزندان نسل چهارم و پنجم انقلاب با کتاب آسمانی قرآن کریم و معارف اهل بیت عصمت وطهارت(ع) است ودر چند سال اخیر آموزش و پرورش هندیجان بر اساس دستور العمل‌ها وبخشنامه‌های اداره کل و وزارت آموزش و پرورش کشور و توانمندی‌های آموزش و پرورش هندیجان با همت و مدیریت این اداره توانستیم اینگونه جشنواره‌های قرآنی و معارفی را برگزار کنیم.

فاخر دریایی اظهار داشت: در این جشنواره ۱۸ دانش آموز در مقطع متوسطه اول و ۳۵ دانش آموز در مقطع متوسطه دوم حائز رتبه‌های بر‌تر شدند.

وی تاکیدکرد: در ادامه، نفرات برگزیده به معاونت پرورشی استان خوزستان جهت شرکت در مرحله استانی معرفی شدند در این دوره ازمسابقات دانش آموزان در هشت رشته حفظ، قرائت قرآن، اذان، نهج البلاغه، تفسیر، انشاء نماز، مداحی و صحیفه سجادیه شرکت کرده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز