خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار در گفتگو با ایلنا؛

توزیع تخم مرغ در سبد کالایی سرانه مصرف آن را بالا برده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۳۳

هنوز این موضوع که تخم مرغ از سبد کالایی حذف خواهد شد به ما اعلام نشده و بعید به نظر می‌رسد تغییری در محتویات این سبد ایجاد شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار از افزایش سرانه مصرف تخم مرغ در کشور با ارائه این محصول در سبدکالایی به مردم خبر داد.
هدایت اصغری، مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تغییرات در محتویات سبدکالایی اظهار داشت: هنوز این موضوع که تخم مرغ از سبد کالایی حذف خواهد شد به ما اعلام نشده و بعید به نظر می‌رسد تغییری در محتویات این سبد ایجاد شود.
وی افزود: در حال حاضر روزانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار خانوار سبد کالایی دریافت می‌کنند و این اقدام دولت سبب شد تا حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده همزمان صورت گیرد و دست واسطه‌ها در توزیع تخم مرغ کوتاه شود.
اصغری خاطر نشان کرد: با ارائه تخم مرغ در سبد کالایی سرانه مصرف این محصول از ۱۰ کیلوگرم به ۱۲ کیلوگرم افزایش پیدا می‌کند و دولت موفق شد این برنامه را اجرایی کند.

به گزارش ایلنا، براساس تصمیم گیری‌های انجام شده قرار است که مشمولان جدیدی برای دریافت سبد کالایی تعریف شوند و از سبد کالایی در مرحله دوم پنیر و تخم مرغ حذف و به جای آن چای، ماکارونی، قند و شکر اضافه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز