خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان درگذشت دلخراش دانش‌آموزان بروجن را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۱

خبر ناگوار حادثهٔ دلخراش تصادف جمعی از دانش آموزان آن استان که در مسیر بازگشت از مناطق عملیاتی جنوب کشور و بازدید از یادمان‌های ارزشمند دفاع مقدس اتفاق افتاده باعث تاسف و تاثر اینجانب و مردم حماسه‌ساز استان اصفهان شد.

اصفهان – ایلنا: استاندار اصفهان در پیامی، وقوع حادثهٔ تصادف دلخراش کاروان راهیان نور چهارمحال و بختیاری را به خانواده‌های داغ‌دار این عزیزان و همهٔ مردم ولایت‌مدار استان چهارمحال و بختیاری تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، «ذاکر اصفهانی» در پیامی، وقوع حادثهٔ دلخراش تصادف دانش‌آموزان استان چهارمحال و بختیاری را به «عنابستانی» استاندار این استان و همچنین مردم شریف چهارمحال و بختیاری تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

پس از حمد خدا و صلوات بر محمد و آل محمد؛ خبر ناگوار حادثهٔ دلخراش تصادف جمعی از دانش آموزان آن استان که در مسیر بازگشت از مناطق عملیاتی جنوب کشور و بازدید از یادمان‌های ارزشمند دفاع مقدس اتفاق افتاده باعث تاسف و تاثر اینجانب و مردم حماسه‌ساز استان اصفهان گردید؛ لذا اینجانب به نمایندگی از مسوولین و مردم استان اصفهان بر خود لازم می‌دانم، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغ‌دار این عزیزان، مسوولین و مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، این ضایعهٔ دردناک را تسلیت عرض نموده و تسلای خاطر همهٔ بازماندگان و خانواده‌های این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز