خبرگزاری کار ایران

تمامی اقلام سبد کالایی تاریخ روز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۰۱

کلیه مرغ‌ها برای حمایت از تولید داخل از مرغداران داخلی خریداری شده و ذخیره شده‌اند و مرغ‌های وارداتی سال گذشته نبوده‌اند زیرا در سال گذشته ما حتی با بحران مرغ نیز مواجه بوده‌ایم

گزارشی مبنی بر عدم توزیع برخی از کالاها داده نشده و مردم در صورت مشاهده چنین مواردی می‌توانند به شماره ۱۲۴ برای رسیدگی به این امور تماس حاصل کنند.

یک منبع آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که آیا تاریخ درج شده بر روی اقلام ارائه شده در سبد کالایی به تاریخ انقضاء نزدیک است یا خیر اظهار داشت: تقریبا همه اقلام این سبد تاریخ روز است به عنوان مثال تخم مرغ و پنیر آن تاریخ روز است و روغن با فاصله یک هفته‌ای و مرغ‌ها نیز‌‌ همان مرغ‌های منجمدی است که روزانه در بازار توزیع می‌شوند.

وی با انتقاد از برخی رسانه‌ها در مورد انتشار اخبار کذب در مورد مرغ‌های منجمد وارداتی گفت: کلیه مرغ‌ها برای حمایت از تولید داخل از مرغداران داخلی خریداری شده و ذخیره شده‌اند و مرغ وارداتی سال گذشته نبوده‌اند که بین مردم توزیع شود زیرا در سال گذشته ما حتی با بحران مرغ نیز مواجه بودیم و تنها کالای وارداتی در این سبد برنج است.

وی در خصوص تغییر در محتویات سبد کالایی در مرحله دوم نیز افزود: چنین موضوعی در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار ندارد و فعلا همین کالاهای کنونی توزیع می شوند.


این منبع آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این پرسش که چرا در برخی از مراکز توزیع کالا ناقص بدست مردم می‌رسد و می‌گویند مجددا مراجعه کنند افزود: چنین گزارشی به ما نشده و کلیه اقلام به مراکز پخش توزیع شده و مردم در صورت مشاهده چنین مواردی می‌توانند به شماره ۱۲۴ برای رسیدگی به این امور تماس حاصل کنند و این موضوع را گزارش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز