خبرگزاری کار ایران

نتیجه جلسه بررسی سانحه اردوی راهیان نور در کمیسیون آموزش؛

تاکید تاثیرگذاری اردوی راهیان نور بر جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۸

اردوی راهیان نور در آگاهی جوانان و آشنایی آنها با فرهنگ جهاد و شهادت موثر است/هماهنگی های شش گانه در ارتباط با برگزاری اردوهای این چنین انجام خواهد شد.

ایلنا:جلسه کمیسیون آموزش در مورد بررسی سانحه اردوی راهیان نور برگزار شد و در این نشست فوق‌العاده بر تاثیرگذاری اردوی راهیان نور بر جوانان تاکید شد.

محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با جلسه فوق العاده این کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش در رابطه با واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموزان که به کشته شدن ۲۶ تن از آن‌ها انجامید اظهار داشت: جلسه بسیاری خوبی بود و همه دستگاه‌های مختلف در این جلسه حضور پیدا کردند و نمایندگان مواردی را مطرح کردند که لازم است در ارتباط با آن‌ها تمهیداتی اندیشیده شود و توضیحات خوبی ارائه شد.

وی گفت: این حادثه باعث اندوه و غم مردم شد و همه اعضا و وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون حضور یافتند و بر تاثیرگذاری اردوی راهیان نور بر جوانان تاکید کردند.

زاهدی با اشاره به برگزاری سالیانه اردوی راهیان نور اظهار داشت: اردوی راهیان نور در آگاهی جوانان و آشنایی آن‌ها با فرهنگ جهاد و شهادت موثر است.

افزود: هماهنگی‌های شش گانه در ارتباط با برگزاری اردوهای این چنین انجام خواهد شد و رضایت اولیا اتوبوس سالم و راننده مطمئن از ملزومات این سفر‌ها است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در مورد اسکان دانش آموزان در مسیری که باید طی کنند و همچنین راهنمایانی که باید در اتوبوس‌ها حاضر باشند نیز درجلسه امروز تصمیمات لازم گرفته شد.

وی ادامه داد: منتظر هستیم تا گزارش‌های پلیس منتشر شود تا بتوانیم دقیق‌تر در این ارتباط تصمیم گیری کنیم.

وی افزود: همانطور که رئیس مجلس از کمیسیون امنیت ملی به همه طرف‌های ذیربط خواست تا با هماهنگی هم موضوع را کالبدشکافی کنند ما نیز جمع بندی کردیم تا دستور العمل‌های لازم را پیش بینی کنیم و به صورت جدی بر این مسائل تاکید شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تذکری به وزیر آموزش و پرورش در این رابطه داده شده یا خیر گفت: بر اساس آنچه رئیس مجلس دستور دادنده و مساله پیگیری خواهد شد. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز