خبرگزاری کار ایران

دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات:

همه اعضا کمیسیون بر تاثیرگذاری اردوی راهیان نور برجوانان تاکید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۶

علی رغم این که این حادثه باعث اندوه و غم مردم شد همه اعضا و مدعوین در جلسه به اتفاق بر تاثیرگذاری اردوی راهیان نور برجوانان تاکید کردند و گفتند که اردوی راهیان نور در تربیت جوانان و آشنایی آنها با فرهنگ جهاد و شهادت موثر است.

ایلنا: دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: علی رغم این که این حادثه باعث اندوه و غم مردم شد همه اعضا و مدعویان در جلسه به اتفاق تاثیرگذاری اردوی راهیان نور برجوانان تاکید کردند و گفتند که اردوی راهیان نور در تربیت جوانان و آشنایی آنها با فرهنگ جهاد و شهادت موثر است.

علیرضا سلیمی دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون باحضور وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: همه حاضرین در جلسه نسبت به حادثه واژگونی اتوبوس دختران بروجنی ابراز تاسف کردند و همه متفق القول گفتند که حادثه دلخراشی بود و باعث غم و اندوه شد.

وی افزود: علی رغم این که این حادثه باعث اندوه و غم مردم شد همه اعضا و مدعویان در جلسه به اتفاق بر تاثیرگذاری اردوی راهیان نور برجوانان تاکید کردند و گفتند که اردوی راهیان نور در تربیت جوانان و آشنایی آنها با فرهنگ جهاد و شهادت موثر است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات ادامه داد: این حادثه بخاطر خطای انسانی رخ داده است و مسئولان ذیربط در وزارت راه بایدفعال تر شوند وباید راه ها را هرچه سریعتراصلاح کنند و در این حوادث باید همه جانبه مورد بررسی قرار گیرد و همه دستگاه های متولی اردوی راهیان نور باید برای بالابردن امنیت دانش آموزان برنامه ریزی کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز