خبرگزاری کار ایران

واردات ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات معدنی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۹۱

روز گذشته ایمیدرو با بانک تجارت تفاهم نامه‌ای را جهت واردات ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات معدنی به ارزش ۱۶۰ میلیارد تومان امضا کردند.

روز گذشته ایمیدرو با بانک تجارت تفاهمنامه‌ای را جهت واردات ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات معدنی به ارزش ۱۶۰ میلیارد تومان امضا کردند.

مهدی کرباسیان، رییس ایمیدرو روز گذشته در مراسم امضای تفاهم نامه بین ایمیدرو و بانک تجارت برای واردات ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات معدنی با بیان اینکه حمایت از بخش معدن یکی از تکالیف دولت است، اظهار داشت: ایمیدرو در تلاش است تا بتواند در این حوزه اقدامات جهشی و گسترده‌ای انجام دهد.

وی با اشاره به کمبود ماشین آلات و تجهیزات معدنی افزود: ایمیدرو به همراه صندوق بیمه معادن که وظیفه حمایت از معدنکار کوچک و متوسط بخش خصوصی را دارد پس از دو ماه مذاکره، همکاری با بانک تجارت را در راستای تامین ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات معدنی آغاز کرد.

کرباسیان با بیان اینکه مبلغ این تفاهم نامه ۱۶۰ میلیارد تومان است، گفت: امیدواریم این مبلغ به تدریج افزایش یابد تا بتوانیم از کلیه معادن متوسط و کوچک را حمایت کنیم همچنین امیدواریم یارانه اختصاص یافته به بخش معدن بخصوص حوزه اکتشاف بتواند تاثیرگذار باشد.

به گفته وی یکی از مهم‌ترین مواردی که معادن با آن مواجه هستند مسائل مالی و تامین اعتبار است.
هم چنین رییس ایمیدرو اظهار امیدواری کرد ۷۰۰ میلیارد دلار اکتشاف معدن در کشور حداقل به ۲ برابر افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز