خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اصناف کشور در گفتگو با ایلنا:

بیست هزار واحد صنفی برای توزیع سبد کالایی تجهیز شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۹۰

مشکلات توزیع و همچنین زمان بر بودن بسته بندی برخی از کالا‌ها نظیر پنیر و تخم مرغ که بعضا با تخریب کالاها همراه بود باعثشد، کالاهایی نظیر چای، ماکارانی و شکر که محصولاتی خشک و با بسته بندی مناسب هستند در مرحله دوم جایگزین پنیر و تخم مرغ شوند.

رییس شورای اصناف کشور از تجهیز ۲۰ هزار واحد صنفی برای توزیع سبد کالایی خبر داد و گفت: در انتظار اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت برای توزیع این سبد هستیم و ۱۰۰ هزار واحد صنفی در کل کشور این آمادگی را دارند.

قاسم نوده فراهانی، رییس شورای اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین اخبار از سبد کالایی اظهار داشت: پیش از اجرای طرح سبد کالایی ما پیش بینی مشکلات توزیع آن را کرده بودیم و بر این اساس از چهل روز پیش پیشنهاد خود را جهت همکاری در توزیع سبد کالایی به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کردیم و در نامه‌ای که به وزیر صنعت ارسال کردیم آمادگی شورای اصناف را برای تجهیز ۱۰۰ هزار واحد صنفی در کل کشور بیان کردیم.


تغییر در محتویات سبد کالایی


نوده فراهانی خاطر نشان کرد: مشکلات توزیع و همچنین زمان بر بودن بسته بندی برخی از کالا‌ها نظیر پنیر و تخم مرغ که بعضا با تخریب کالاها همراه بود باعثشد کالاهایی نظیر چای، ماکارانی و شکر که محصولاتی خشک و با بسته بندی مناسب هستند در مرحله دوم جایگزین پنیر و تخم مرغ شوند.

وی افزود: از روز چهارشنبه که بخشی از توزیع سبد کالا به اصناف داده شد۲۰ هزار واحد صنفی را تجهیز کردیم.
رییس شورای اصناف تصریح کرد: هم اکنون ۴ درصد از کل هزینه یک سبد کالایی ۸۰ هزار تومانی به واحد‌های توزیع سبد کالا اختصاص می‌یابد و ما هم پیشنهاد دادیم همین سود را به واحد‌های صنفی توزیع کننده پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز برخی از واحد‌های صنفی ما در استان‌ها مشغول فعالیت و کمک رسانی هستند گفت: اصناف آمادگی کامل برای توزیع سبد کالایی دارد و در انتظار اعلام وزرات صنعت، معدن و تجارت هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز