خبرگزاری کار ایران

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با ایلنا؛

توزیع سبد کالایی مردم را سردرگم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۱۴

چرا برای چنین پروژه عظیمی ابتدا آن را به صورت یک پایلوت در یکی از شهرستان‌ها اجرا نکردند؟ تا بتوانند نتایج آن را به صورت دقیق‌تر و با برنامه ریزی بهتر در کل کشور تسری دهند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: در دولت گذشته سیستم پوپولیستی مردم گرا حاکم بود که یک بار تجربه شده و نباید در دولت جدید تکرار شود.

جمشید عدالتیان، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص بی‌برنامه بودن توزیع سبد کالایی اظهار داشت: چرا برای چنین پروژه عظیمی ابتدا آن را به صورت یک پایلوت در یکی از شهرستان‌ها اجرا نکردند؟ تا بتوانند نتایج آن را به صورت دقیق‌تر و با برنامه ریزی بهتر در کل کشور تسری دهند.

عدالتیان با بیان این سوال که چرا باید در کشور ما همیشه سیستم آزمون و خطا ادامه داشته باشد گفت: سبد کالایی از جمله برنامه‌هایی بود که مردم را سر در گم کرد.

وی گفت: کلاً سیستم هدفمند کردن یارانه‌ها سیستم عجیبی است و در آن مشخص نشده که آیا سبد کالایی جایگزینی برای یارانه نقدی خواهد شد و یا اینکه در کنار آن به مردم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در دولت گذشته سیستم پوپولیستی مردم گرا حاکم بود و نباید آن را در دولت جدید تکرار کرد گفت: نباید مردم را به توزیع سبد کالا و ارائه پول نقد عادت داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز