خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم:

آموزش و پرورش باید پاسخگوی خانواده‌های داغدار باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۲

ما با حساسیت بالا این مسئله را پیگیری می کنیم و آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد و جواب خانواده ها و مردم را بدهد.

ایلنا: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کم و کیف حادثه کشته شدن ۲۶ تن از دانش آموزان در جریان سفر راهیان نور را به رسانه‌ها اطلاع خواهیم داد و لازم است در این گونه سفر‌ها امنیت فرزندان و دانش آموزان تامین شود تا چنین اتفاقات ناگواری تکرار نشود.

علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: موضوع حادثه‌ای که در جریان اردوی راهیان نور رخ داد و منجر به کشته شده ۲۶ تن از دانش آموزان شد را در جلسه‌ای فوق العاده با حضور وزیر آموزش و پرورش بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: باید ضریب امنیت این سفر‌ها افزایش پیدا کند و مسئولان و متولیان این سفر‌ها نباید به گونه‌ای عمل کنند که به فرزندان آسیبی برسد و این‌چنین حوادث ناگواری رخ دهد.

وی گفت: کم و کیف اتفاقی که رخ داده را به رسانه‌ها اطلاع خواهیم داد و لازم است در این گونه سفر‌ها امنیت فرزندان و دانش آموزان تامین شود تا چنین اتفاق ناگواری دیگر تکرار نشود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هر ساله ما شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری هستیم اظهار داشت: ما با حساسیت بالا این مسئله را پیگیری می‌کنیم و آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد و جواب خانواده‌ها و مردم را بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز