خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی سبد کالایی در گفتگو با ایلنا خبر داد:

احتمال تمدید زمان توزیع سبد کالایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۷۲

اگر افراد موفق به دریافت مرحله اول سبد کالایی نشدند در مرحله دوم سبد مرحله اول به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.

مدیر اجرایی سبد کالایی از احتمال تمدید زمان سبد کالایی خبر داد.

بهمن حاج علی، مدیر اجرایی سبد کالایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تعیین جامعه هدف برای دریافت سبد کالایی اظهار داشت: پالایش جامعه هدف از سوی فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته و ما در تعیین مشمولین دریافت سبد نقشی نداشته‌ایم.

وی افزود: از امروز به مدت ۱۵ روز سبد کالایی به مشمولین عرضه می‌شود و در صورت عدم دریافت این سبد از سوی جامعه هدف این مدت تمدید خواهد شد.

حاج علی خاطر نشان کرد: این در حالی است که اگر افراد موفق به دریافت مرحله اول سبد کالایی نشدند در مرحله دوم سبد مرحله اول به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.

مدیر اجرایی سبد کالایی تصریح کرد: امروز مشکلاتی در خصوص سیستم الکترونیکی در برخی از فروشگاه‌ها وجود دارد که درصدد حل آن هستیم.

به گزارش ایلنا، روز گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه شماره(۲) راهکار جدید استعلام از تعلق گرفتن سبد کالا و ثبت درخواست افراد برای مشمول ‌شدن دریافت سبد کالا را، تماس با شماره‌ #۷۹۹* اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع آن دسته از عزیزان که خود را جزء فهرست سرپرستان خانوارهای اعلام شده در طرح سبد کالا می‌دانند می‌رساندکه با شماره‌گیری #۷۹۹* و ثبت کد ملی خود نیز می‌توانند از تخصیص سهمیه سبد کالا مطلع شوند.

امروز هم شماره ۷۰۰۷۹۹ برای دریافت اطلاعات سبد کالا اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز