خبرگزاری کار ایران

می‌خواهند گزینه خودشان رئیس فدراسیون شود؛

شیرزادی: پیشنهاد کناره‌گیری را قبول نکردم، رد صلاحیت شدم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۲۹

باید بگویم بنده کوتاه نمی‌آیم و از طریق سازمان بازرسی کل کشور و همچنین دیوان عدالت اداری این قضیه و این اجحاف بزرگ را پیگیری خواهم کرد.

دبیر اسبق فدراسیون کونگ‌فو تاکید کرد: دست‌های پشت پرده باعثشد تا من رد صلاحیت شوم، چراکه من رقیب اصلی کاندیداهای مجمع انتخابات فدراسیون کونگ‌فو بودم.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی قرار است روز ۱۲ بهمن‌ماه جاری در سالن همایش‌های آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون بعد از گذشت بیش از یک‌سال رئیس جدید خود را بشناسد. در شرایطی که تنها ۴ روز دیگر مجمع انتخابات فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی برگزار خواهد شد، وزارت ورزش و جوانان چند کاندیدای ثبت نام کرده در این کارزار انتخاباتی را رد صلاحیت کرده است.

مجتبی شیرزادی دبیر اسبق فدراسیون کونگ‌فو که برای شرکت در انتخابات روز ۱۲ بهمن صلاحیتش رد شده، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره این موضوع صحبت کرد.

دلیل رد صلاحیت شما چه بود؟

- نمی‌دانم. بنده را در وضعیتی خاص قرار دادند که اصلا توجیه نشدم.

رد صلاحیت شما در شرایطی اتفاق افتاده که در ثبت‌نام اولیه برای حضور در انتخابات فدراسیون، صلاحیت‌تان تایید شده بود.

- کاملا درست می‌گویید. در دور اول ثیت نام، ۱۶ نفر نام‌نویسی کردند که بنده هم جزو آنها بودم که صلاحیتم نیز تایید شد. البته چون بعد از ۶ ماه مجمع برگزار نشد، مجددا کار ثبت‌نام آغاز شد که باز هم بنده اعلام آمادگی و ثبت نام کردم اما حالا چطور رد صلاحیت شده‌ام، خودم هم نمی‌دانم.

این‌که می‌گویید شما را در شرایط خاص قرار دادند به این معناست که در حقیقت از شما خواستند کناره‌گیری کنید؟

- بله، اصلا مگر معنای این کار چیزی جز این است؟! البته باید بگویم بنده کوتاه نمی‌آیم و از طریق سازمان بازرسی کل کشور و همچنین دیوان عدالت اداری این قضیه و این اجحاف بزرگ را پیگیری خواهم کرد.

فکر می‌کنید چرا علاوه بر شما حتی سرپرست فدراسیون نیز تایید صلاحیت نشد؟

- ببینید من رقیب اصلی حیدریان، منتظری و همچنین حیدری بودم، اما با این کار من را از صحنه خارج کردند چون می‌خواهند گزینه مورد نظر خودشان رئیس فدراسیون شود. ضمنا با توجه به حوادثروزهای اخیر، حتم دارم حیدری را هم رد صلاحیت می‌کنند چون او کارمند دولت است و طبعا به دلیل دو شغله بودن نمی‌تواند در انتخابات فدراسیون شرکت کند.

چه کسی یا کسانی به دنبال انتخاب گزینه مورد نظر خود برای فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی هستند؟

- همان هایی که می‌خواهند تشکیلات و آدم‌های مرتبط با خودشان مجددا سکاندار فدراسیون شوند. پشت پرده این جریانات هم به یک نفر خاص ربط پیدا می‌کند که همه می‌شناسند چه کسی است. جالب است ریاست فدراسیون کونگ‌فو را در حالی می‌خواهند دوباره به فردی بسپارند که وی در دوران ریاستش در این فدراسیون، تخلفات فراوانی انجام داد که مهمترین آن راه‌اندازی تشکیلاتی غیرقانونی و بدون توجیه به نام سازمان ووتا بود.

مگر این سازمان چه کار می‌کرد؟

- این سازمان در حقیقت موسسه‌ای به نام همپیمانی گیتی‌گستر توآ بود که به دنبال این بود که سبک‌های مختلف کونگ‌فو تحت پوشش این موسسه قرار بگیرند و البته مسئولان آن به منافع مالی دست یابند. سوال من این است که وقتی فدراسیون کونگ‌فو متولی اصلی سبک‌های کونگ‌فوی کشور است، اساسا راه‌اندازی چنین تشکیلاتی چه توجیهی دارد؟! البته در زمان سازمان تربیت‌بدنی وقت و بعد از آن وزارت ورزش و جوانان، قرار شد سازمان ووتا در راستای اهداف کلان این ورزش در سراسر کشور حرکت و از تجربیات تمامی اعضای خانواده بزرگ کونگ‌فوی استفاده کند، اما این آقایان به دنبال منافع شخصی خود هستند.

پس همان‌طور که گفتید رد صلاحیت‌تان را پیگیری خواهید کرد.

- صد در صد، بنده از طریق سازمان بازرسی کل کشور و همچنین دیوان عدالت ادری این موضوع را پیگیری می‌کنم. مگر من چه مشکلی دارم که رد صلاحیت می‌شوم؟ بنده دبیر فدراسیون، مربی تیم ملی، رئیس هیات استان اصفهان و از قدیمی‌های کونگ‌فوی کشور هستم. ضمن اینکه اگر می‌خواستند صلاحیتم را تایید نکنند، باید این کار را در همان دور نخست ثبت نام از نامزدها انجام می دادند. در حالیکه این جریانات با هدف حذف من از صحنه انتخابات بوده که همان‌گونه که گفتم شخص خاصی پشت پرده تمامی این اتفاقات قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز