خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون کارگران بازنشسته این شهرستان اعلام کرد:

نارضایتی بازنشستگان بابلسری از بیمه تکمیلی آتیه‌سازان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۱۷

چکیده: کانون کارگران بازنشسته بابلسر با داشتن بیش از ۵ هزار بیمه شده و ۳۷۱۰ نفر مستمری‌بگیر از کانون‌های پر جمعیت استان مازندران است که روزانه بیش از ۲۰۰ نفر مراجعه کننده دارد که بسیاری از آنان از خدمات این شرکت اظهار نارضایتی می‌کنند.

رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران شهرستان بابلسر عملکرد بیمه آتیه سازان حافظ در ارائه خدمات بیمه تکمیلی به کارگران بازنشسته را مشابه عملکرد بیمه دی توصیف کرد.

«میر عبدالله میرقربانی» رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران بابلسر در گفتگو با خبرنگار ایلنا در منطقه با بیان اینکه بیمه آتیه سازان هم بسان بیمه دی نتوانسته خدماتی مطلوب به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی بدهد، گفت: کانون کارگران بازنشسته بابلسر با داشتن بیش از ۵ هزار بیمه شده و ۳۷۱۰ نفر مستمری‌بگیر از کانون‌های پر جمعیت استان مازندران است که روزانه بیش از ۲۰۰ نفر مراجعه کننده دارد که بسیاری از آنان از خدمات این شرکت اظهار نارضایتی می‌کنند.

وی افزود: پرداختی ماهیانه این کانون استانی به بیمه آتیه سازان بر مبنای هر نفر که مبلغ بیست هزار و دویست تومان است، رقمی بیش از یکصد میلیون تومان می‌شود که در ازاء آن بازنشستگان انتظار دریافت حدمات مطلوبی دارند.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی مناسب از سوی نمایندگان بیمه آتیه‌سازان در شهرستان بابلسر و دفتر مرکزی این بیمه گفت: انتظار می‌رود مسئولین نسبت به بی‌توجهی این بیمه به مطالبات بحق بازنشستگان و مستمری‌بگیران اقدامی فوری انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز