خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

توضیحات توحیدی درباره دیدار سینماگران ایرانی و مصری

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۳۰

هفته فیلم ایران در مصر و هفته فیلم مصر در ایران برگزار می‌شود. با موافقت‌نامه‌ای که با صدا و سیما منعقد شده؛ سریال‌ها و برنامه‌های صدا و سیما در شبکه‌های تلوزیونی مصر به نمایش در‌می‌آید.

ایلنا: سینما گران ایرانی و سینما گران مصری شب گذشته(۲۱ دی) با هم دیدار کردند و پیرامون مسائل مختلف گفتگو کردند.

فرهاد توحیدی(عضو هیئت مدیره خانه سینما و سخنگوی این خانه) که در جلسه دیشب حاضر بود؛ با مثبت ارزیابی کردن برگزاری چنین جلساتی گفت: شب گذشته بعد از دیدار علی جنتی(وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) با سینماگران مصری؛ هماهنگی لازم صورت گرفت و گروهی از سینماگران ایرانی با همتایان مصری خود دیدار کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار من به همراه اکبر عالمی، مسعود سفلایی رئیس دپارتمان سینمادر دانشکده سینما تئا‌تر، علی معلم و مدیر روابط بین‌الملل فرهنگستان هنر به نمایندگی از سینماگران ایرانی حضور داشتیم. و با پنج نفر از سینماگران مصری گفتگو و تبادل نظر کردیم.

توحیدی افزود: سینماگران مصری از حضور در ایران و دیدار با مقامات فرهنگی ایران و اهالی سینما بسیار راضی بودند و ادامه چنین گفتگوهایی را خواستار شدند.

وی با اشاره به اینکه برای همکاری‌های بیشتر باید گفتگو‌هایی بیشتری نیز صورت بگیرد، افزود: قرار شد که در اولین گام هفته فیلم ایران در مصر و هفته فیلم مصر در ایران برگزار شود. همچنین قرار شد با موافقت‌نامه‌ای که با صدا و سیما منعقد شده؛ سریال‌ها و برنامه‌ها ی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شبکه‌ها ی تلوزیونی مصر به نمایش دربیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز