خبرگزاری کار ایران

لاریجانی از مناطق زلزله زده بستک بازدید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۲۳

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هفته آینده به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده بستک و شرکت در همایش وحدت و بیداری اسلامی به هرمزگان سفر می‌کند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هفته آینده به منظور بازدید از مناطق زلزله زده بستک و شرکت در همایش وحدت و بیداری اسلامی به هرمزگان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رییس مجلس در این سفر ضمن بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان بستک، از نزدیک در جریان روند کمک رسانی به مردم این منطقه قرار خواهد گرفت و در نشست ویژه‌ای با حضور مسولان کشوری و استانی موانع پیش روی رفع مشکلات و بازسازی شهرستان بستک را مورد بررسی قرار خواهد داد.

محمد آشوری نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی در همین ارتباط گفت: علی لاریجانی در این سفر همچنین در همایش وحدت و بیداری اسلامی شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: این سفر سه شنبه ۲۴ دی ماه انجام خواهد شد و مجموعه دیدار‌ها و نشست‌های دیگری نیز در دستور کار این سفر قرار دارد.

لازم به ذکر است که لاریجانی سال گذشته نیز یک بار در سفر به هرمزگان از مناطق زلزله زده بشاگرد بازدید و با مردم این منطقه نیز دیدار کرد.

قرار است در این سفر نمایندگان هرمزگان و اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز رئیس مجلس را همراهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز