خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت:

اختصاص سبد کالا به بازنشستگان تأمین اجتماعی بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۷۷

چکیده: ختصاص سبد کالا اولین اقدامی است که در کنار هد‌فمندی یارانه‌ها به شکل کمکی تعریف شده است. ممکن است که کار در مرحله اول نقایصی داشته باشد که آن را با سرعت برطرف خواهیم کرد.

سخنگوی دولت گفت: با مشورت وزارت کار، اختصاص سبد کالا به بازنشستگان تامین اجتماعی بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر نوبخت در ادامه سخنان خود در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید «مصوبه دولت در مورد تخصیص سبد کالا سخنی درباره بازنشستگان تامین اجتماعی به میان نیامده است، آیا قرار است سبد کالا به این افراد اختصاص یابد؟» گفت: در خصوص اینکه جامعه هدف برای دریافت سبد کالایی کدام‌ها هستند و اینکه بازنشستگان تامین اجتماعی شامل آن می‌شوند یا خیر امروز با آقای ربیعی وزیر کار صحبت کردیم. چرا که وزارت خانه وی در این خصوص مسئوولت مستقیم دارد، قطعاً در این مورد به گونه‌ای عمل می‌شود که نسبت به افرادی که استحقاق دریافت این سبد کالا را دارند چیزی مغفول نماند.

وی افزود: اختصاص سبد کالا اولین اقدامی است که در کنار هد‌فمندی یارانه‌ها به شکل کمکی تعریف شده است. ممکن است که کار در مرحله اول نقایصی داشته باشد که آن را با سرعت برطرف خواهیم کرد. قطعاً نهادهایی معرفی می‌کنیم که اگر خانوارهایی وجود دارند که در سرفصل ما نیستند شناسایی شوند، چراکه ما می‌خواهیم سبد کالا را تقدیم دولت کنیم هدف دولت کمک به همه اقشار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز