خبرگزاری کار ایران

در سیل بهشهر به خط آهن خسارت وارد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۰

در پی بارندگی‌های اخیر در شمال کشور، قریب به یک کیلومتر از خط آهن در اطراف شهرستان بهشهر و نیز بیش از ۵ / ۱ کیلومتر خط آهن در اطراف بندرگز موجب سیل گرفتگی شده و خسارتی به خطوط راه آهن شمال وارد شد.

ایلنا - ساری: در پی بارندگی‌های اخیر در شمال کشور، قریب به یک کیلومتر از خط آهن در اطراف شهرستان بهشهر و نیز بیش از ۵ / ۱ کیلومتر خط آهن در اطراف بندر گز موجب سیل گرفتگی شده و خسارتی به خطوط راه آهن شمال وارد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال در پی بارندگی‌های اخیر در استان‌های شمالی کشور، در روز شنبه مورخ ۲۲ / ۷ / ۹۱، با جاری شدن سیل در مناطق اطراف شهرهای بهشهر و بندرگز، گزارش سیل گرفتگی بیش از دو کیلومتر از خط آهن این منطقه دریافت شد که بلافاصله اکیپ مامورین فنی راه آهن شمال متشکل از کارکنان امور نگهداری خطوط و اعضای کمیسیون سوانح این اداره کل با تجهیزات کامل به منطقه اعزام شده و نسبت به رفع آبگرفتگی خط آهن و لایروبی داخل خط از گل و لای، اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دادند.

یوسف گران پاشا مدیر کل راه آهن شمال با اشاره به آماده باش راه آهن در اینگونه مواقع گفت: در اثر بارندگی‌های روز شنبه بیست و دوم مهر ماه امسال، وقوع سیل موجب آبگرفتگی قریب به یک کیلومتر از خط آهن در اطراف شهرستان بهشهر در کیلومتر ۳۹۹ و نیز وارد شدن خسارت به بیش از یک و نیم کیلومتر از خط آهن منطقه بندرگز گردید که به محض دریافت گزارش مربوطه، اقدامات لازم برای رفع آبگرفتگی و لایروبی داخل خط آهن در اسرع وقت انجام شد و خوشبختانه این سیل گرفتگی که می‌توانست موجب خسارات سنگین به خط آهن شود در اثر اقدام سریع عملیاتی مامورین فنی رفع شد.

وی افزود: گزارش وقوع سیل در ساعت اولیه بامداد دریافت شده و کلیه مسافرین قطار تهران گرگان که در ساری متوقف شده بود با پانزده دستگاه اتوبوس به گرگان انتقال یافتند.

مدیر کل راه آهن شمال خاطر نشان ساخت: این حادثه موجب واردن آمدن خسارت یک میلیارد و ششصد میلیون ریال و مسدودی خط آهن و توقف قطار‌ها شده بود با تلاش مامورین در کمتر از ۱۲ ساعت بازسازی و بطور کامل رفع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز