خبرگزاری کار ایران

20 تعاونی زنان روستایی در آذربایجان شرقی تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۲

راه اندازی صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری، زمینه یابی و ایجاد شرایط لازم جهت تاسیس و تشکیل تعاونی های زنان روستایی و عشایری توسط سازمان با جدیت تمام دنبال می شود.

ایلنا - تبریز: مدیر هماهنگی ترویح کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: راه اندازی صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری، زمینه یابی و ایجاد شرایط لازم جهت تاسیس و تشکیل تعاونی های زنان روستایی و عشایری توسط سازمان با جدیت تمام دنبال می شود.

به گزارش ایلنا از تبریز علی رخ افروز، با تاکید به اهمیت ارتقا دانش و آگاهی زنان روستایی درایجاد زمینه بهتر برای مدیریت اقتصاد خانواده و افزایش توانمندی آنان دربهبود شرایط زندگی خانواده و همچنین بسترسازی لازم برای استفاده بهینه ازسپرده های اندک خانواده برای ایجاد درآمد و تولید با هدف بهبود معیشت افراد خانواده گفت: در اجرا و پیشبرد این طرح مهم و زیر بنایی توسعه کشاورزی بایستی از تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در امر تسریع در اجرای این طرح بزرگ ملی استفاده مطلوب به عمل آید.

مدیر هماهنگی ترویح کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ایجاد ارتباط با آموزش فنی و حرفه ای، بهزیستی، نهضت سواد آموزی، شبکه بهداشت استان و هلال احمر با امضای توافق نامه برای آموزش زنان روستایی را از دیگر برنامه های این سازمان برای ارتقا جایگاه زنان در نظام تولید کشاورزی و افزایش درآمد آنان ذکر کرد و افزود: تاکنون 22 مورد صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی با 800 نفر عضو در مناطق روستایی استان ایجاد و زمینه یابی لازم برای تشکیل صندوق در سایر مناطق نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 20 مورد تعاونی های زنان روستایی و عشایری در مناطق روستایی آذربایجان شرقی تشکیل شده اشت گفت: بیش از 1600 نفر عضو در این تعاونی ها در زمینه های مختلف تولیدی در بخش کشاورزی فعالیت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز