خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی صدا و سیما اعلام کرد:

صدا و سیما ۲۳۰۰ دقیقه زمان برای ارائه گزارش صد روزه به دولت اختصاص داد

کد خبر : ۱۳۲۶۹۲

دولت یازدهم در ارائه گزارش صد روزه خود توانست در ۸۸ برنامه سیاسی - اقتصادی، ۲۳۱۷ دقیقه با مردم گفت‌و‌گو کند.

ایلنا: دولت یازدهم در ارائه گزارش صد روزه خود توانست در ۸۸ برنامه سیاسی - اقتصادی، ۲۳۱۷ دقیقه با مردم گفت‌و‌گو کند.

به گزارش ایلنا، این برنامه‌ها که عمده آن‌ها بخش‌های «گفت‌و‌گوی ویژه خبری» شبکه دو و «دو نیم ساعت» شبکه خبر، «نگاه روز»، «اقتصاد روز» و «موج روز» رادیو ایران هستند با اختصاص آنتن زنده و گزارش‌های ویژه، عملکرد دولت در روزهای اولیه تشکیل یازدهمین کابینه را برای مردم تشریح کردند.

«نگاه ۱» از شبکه یک و «هفت روز» از شبکه سه، هم در رتبه‌های بعدی با دعوت از دولتمردان، دولت را در ارائه گزارش صد روزه یاری کرده‌اند. همچنین واحد مرکزی خبر در یک مستند ۱۱ دقیقه‌ای و باشگاه خبرنگاران جوان در ۱۰ گزارش ۴ دقیقه‌ای، فضایی را برای تشریح عملکرد صد روزه رئیس جمهور و دولت یازدهم ایجاد کرده‌اند.

در این میان بخش گفت‌و‌گوی ویژه خبری با اختصاص ۱۵ برنامه و ۶۸۷ دقیقه زمان، بیشترین فرصت و فضای ارائه گزارش را برای دولت یازدهم ایجاد کرده است که این امر با حضور وزرای دولت در استودیو می‌سر شد.

وزرا و معاونان آن‌ها در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، علاوه بر تشریح عملکرد دولت در صد روز ابتدایی تشکیل کابینه یازدهم، به سوالات مخاطبان در این باره نیز پاسخ دادند. در این گزارش‌ها تلاش شده بود وزاریی که وزارت خانه‌هایشان بیشتر درگیر مسائل روز مردم هستند حضور یابند و به همین علت وزرای اقتصاد، نفت، بهداشت، نفت و معاونان آن‌ها بیشترین حضور را در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی داشتند.

علاوه بر پخش زنده گزارش صد روز ه دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری و گفت‌و‌گوی ایشان با مجریان صدا و سیما از شبکه یک سیما، رادیو ایران نیز این گفت‌و‌گو را برای مخاطبانش پخش کرد.

شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی همچنین در میزگردهای تخصصی و با دعوت از کار‌شناسان به استودیو‌های خود، ابعاد این گزارش و عملکرد دولت را بررسی کردند.

رئیس جمهور در دیدارش با رئیس و معاونان رسانه ملی با ایشان در روز شنبه هفتم دی ماه از زحمات رسانه ملی در این زمینه قدردانی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز