خبرگزاری کار ایران

آیت الله محمد علی گرامی در گفت وگو با ایلنا:

پرداخت یارانه نقدی را به نفع مردم نمی‌دانم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴

آن همه ذخیره ارزی كجا رفت؟ نفت را بشکه ای120 دلار فروختند باز هم دولت با مشکل مالی مواجه است. الان خیلی از بودجه ها حتی قطع شده،حتی در حوزه و دفتر تبلیغات اسلامی هم بودجه ها قطع شده است.آدم واقعا متاسف می شود كه آن میزان منابع حساب ذخیره ارزی که آن سید مظلوم جمع کرده بود،اینچنین بی برنامه هزینه شد.

آیت الله محمد علی گرامی با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و پرداخت یارانه نقدی اظهارداشت: یارانه ها را به نفع نمی‌دانم،از اول هم به نفع نمی‌دانستم.دولت به جای اینكه هزینه‌های گزافی برای پرداخت پول به مردم متحمل شود می‌بایست این پول مدیریت می‌كرد تا در چرخه اقتصاد تولید محور به كار آید.

آیت الله محمد علی گرامی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ادامه افزود: پرداخت یارانه نقدی در نهایت به نفع خانوارهایی شد كه تعداد فرزندان بیشتری نسبت به متوسط جامعه دارند.  این افراد با توجه به متوسط فرزند در شهرها بیشتر روستایی بودند و عملا یارانه نقدی به خانواده‌های شهری كه دارای فرزندان كمتری هستند سود چندانی نرساند.

آیت الله گرامی ضمن تاكید بر اشتباه بودن پرداخت یارانه نقدی به مردم تصریح كرد: بهتر بود این هزینه گزاف در تولید سرمایه‌گذاری می‌شد تا با تاسیس كارخانه‌ها سطح اشتغال نیز افزایش یابد و از این طریق مردم به سطح بالاتری از رفاه برسند.

وی با اشاره تاسیس حساب ذخیره ارزی خاطرنشان كرد: اگر آن ذخیره نبود که الان وضعیت کشور چنین  نبود.آن همه ذخیره كجا رفت؟ نفت را بشکه ای120 دلار فروختند باز هم دولت  با مشکل مالی مواجه است. الان خیلی از بودجه ها حتی قطع شده،حتی در حوزه و دفتر تبلیغات اسلامی هم  بودجه ها قطع شده است.آدم واقعا متاسف می شود كه آن میزان منابع حساب ذخیره ارزی که آن سید مظلوم جمع کرده بود،اینچنین بی برنامه هزینه شد.

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد كه مدیریت اشکال دارد.وسط کار هم که صلاح نیست، مدیر تغییر کند‏ چون هرج و مرج ایجاد می‌شود.اما واقع این است که من از همان اول کار پیش بینی می‌کردم که این نوع مدیریت نتیجه نمی‌دهد. كار كه با شعار جلو نمی‌رود.حتی بعضی از  ادبیات آنها هم خوب نیست، وقتی با دشمن می خواهید صحبت کنید،نباید حرفهای سبک بزنید، ادبیات باید متین باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز