خبرگزاری کار ایران

با اتمام قرارداد شرکت بیمه‌گر صورت گرفت؛

ناتوانی بازنشستگان سمنان در وصول طلب ۳۵۰ میلیونی از بیمه دی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۳۴

چکیده: شرکت بیمه تکمیلی دی پیش از اتمام قرارداد با کانون عالی بازنشستگان، باید تمام مطالبات کارگران بازنشسته را تسویه می‌کرد و مسئولان پیشین کانون در این زمینه کوتاهی کرده‌اند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان سمنان از پرداخت نشدن ۳۵۰ میلیون تومان از هزینه‌های درمانی بیش از ۳۵ هزار بازنشسته سمنانی از سوی شرکت بیمه دی خبر داد.

«حبیب الله محقق» با اشاره به اینکه قرار داد بیمه تکمیلی دی با کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی در ابتدای آبان ماه به اتمام رسیده است به ایلنا گفت: با وجود آنکه کانون بعد از یک ماه تاخیر پس از اتمام قرار داد بیمه دی، قرار داد دیگری با یک شرکت بیمه‌ای دیگر بنام «آتیه سازان حافظ» منعقد کرده است، اما هنوز مطالبات کارگران بازنشسته از سوی بیمه دی پرداخت نشده است.

او با بیان اینکه در استان سمنان بیش از ۳۵ هزار کارگر بازنشسته تامین اجتماعی حضور دارند، افزود: بیمه تکمیلی دی پیش از اتمام قرارداد با کانون عالی بازنشستگان، باید تمام مطالبات کارگران بازنشسته را تسویه می‌کرد و مسئولان پیشین کانون در این زمینه کوتاهی کرده‌اند.

به گفته این فعال کارگری، بیمه تکمیلی دی در طول مدت قرارداد با کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به تعهدات خود در خصوص پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان پایبند نبوده و در اکثر موارد در پرداخت هزینه‌ها سلیقه‌ای عمل می‌کرده است.

محقق در خاتمه با تاکید بر پرداخت مطالبات بازنشستگان از سوی بیمه دی، ادامه روند جاری را به زیان بازنشستگان دانست و اظهار داشت: بیمه دی طبق قرارداد هنوز موظف به پرداخت همه مطالبات بیمه شدگان است و بازنشستگان در این خصوص به پی گیری‌های خود ادامه می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز