خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

اثری از هنرمند ماندنی‌ست که با فرهنگ عاشورایی گره خورده باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۴۸

به امید خدا در سال‌های آینده شاهد اقداماتی در خورشان زنجان در این راستا در استان زنجان خواهیم بود.

زنجان _ ایلنا: مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اثری از هنرمند ابدی وماندی است که با فرهنگ عاشورایی گره خورده باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر مقدم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، شامگاه دیروز در مراسم آیین اختتامیه سومین سوگواری ملی عکس وشعر عاشورایی به همت موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی روزبه زنجان، گفت: عاشورا با تمامی تلخی‌ها و شهادت امام حسین(ع) سرتا پا از زیبایی و ناگفته‌های و غیر قابل شمارش است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه زیبایی‌های قیام امام حسین(ع) ویارانش در عاشورا در راستای امر به معروف و نهی از منکر از لحظه سفر از مدینه تا کربلا در تمامی مراحل دارایی زیبایی بوده است افزود: شب عاشورا و آمادگی اصحاب و یاران امام حسین(ع) خود در این زمینه دارای نکته‌های قابل بیان در ابعاد و زوایایی قیام عاشوراست.

مقدم با اشاره به نقش سالار شهیدان وحضرت زینب کبری(س) بعنوان اسوه زنان عام در صبر و پایداری در این قیام تاریخی مسلمین گفت: این قیام جز زیبایی هیچ نیست که در کنار آموزه‌های دینی قابل بیان برای نسل‌هاست.

وی با بیان اینکه هنر است که باعثماندگاری هنرمند و آثار وی می‌شود افزود: اثری از هنرمند ابدی و ماندنی است که با فرهنگ عاشورایی گره خورده باشد.

این مقام مسئول در زنجان لزوم پیوند آثار هنرمندان با فرهنگ عاشورایی را در جامعه بسیار حائز اهمیت برشمرد وافزود: به امید خدا در سالهای آینده شاهد اقداماتی در خورشان زنجان دراین راستا در استان زنجان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در این راستا می‌توان شاهد برنامه‌های ویژه وخاص در استان زنجان بود تصریح کرد: در سال‌های آینده بیشتر از پیش در این راستا در زنجان کار خواهد شد.

مقدم در پایان برگزاری سومین سوگواری ملی عکس و شعر عاشورایی را در زنجان با حمایت اداره کل ارشاد اسلامی، ورزش وجوانان، شهرداری و موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی روزبه زنجان را با همکاری انجمن ادبی روزبه را با حضور هنرمندان از سراسر ایران بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز