خبرگزاری کار ایران

شبی با داستان برای زلزله‌زدگان آذربایجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۱

«شبی با داستان برای زلزله‌زدگان آذربایجان» با حضور جمعی از داستان نویسان سر‌شناس، روز پنجشنبه این هفته در مرکز همایش‌های پارک ورشو برگزار خواهد شد.

ایلنا:‌ در ادامهٔ سلسله‌همایش‌های هنری و فرهنگی که در حمایت از زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی «شبی با داستان برای زلزله‌زدگان آذربایجان» با حضور جمعی از داستان نویسان سر‌شناس، روز پنجشنبه این هفته در مرکز همایش‌های پارک ورشو برگزار خواهد شد.
به گزارش ایلنا؛‌ این نشست دومین سلسله از این دست نشست‌هاست که اولین آن را عنوان «شبی با شاعران» در کافه لاله‌زار برگزار شد.
در همایش «شبی با داستان برای زلزله زدگان» که روز ۵ شنبه ۲۷ مهر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در پارک ورشو واقع در خیابان نجات‌اللهی برگزار می‌شود، داستان‌نویسانی چون یونس تراکمه، امیرحسین چهلتن، فرزانه کرم‌پور، جواد مجابی، مهسا محب‌علی، هوشنگ مرادی کرمانی، جمال می‌رصادقی، و پیمان هوشمندزاده حضور دارند این همایش با همکاری بنیاد فرهنگی ایرج بسطامی، خانهٔ اندیشمندان علوم انسانی، و انجمن یاری کودکان در معرض خطر برگزار خواهد شد. لازم به ذکرست که در این همایش خانم شَری ن... جفی، مسئول انجمن یاری کودکان در معرض خطر، گزارشی از آخرین مسائل و نیازمندی‌های منطقه ارائه می‌دهند. در این مراسم فیلم «فروریخت» که تصاویر مستندی از مناطق زلزله‌زده در روزهای ابتدایی زلزله‌ست نیز پخش خواهد شد.
همچنین به منظور جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان جهت شرکت در همایش بلیطی به فروش می‌رسد که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیهٔ آن به مراکز اعلام شده در این فراخوان رجوع کنند. همچنین کتاب‌های داستان نویسندگان یادشده به‌امضای ایشان در محل برگزاری همایش به فروش رسیده صندوق خیریه‌ای هم برای جمع‌آوری وجود نقدی خیرین در محل برپا خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند تا روز برگزاری مراسم بلیط را از مؤسسهٔ فرهنگی-هنری کارنامه، کتاب‌فروشی روزبهان، و مؤسسهٔ مطالعاتی رخدادتازه تهیه کنند. تمامی در آمد و عواید این مراسم به منظور کمک به مردم مناطق زلزله زدهٔ استان آذربایجان شرقی صرف خواهد شد.

زمان برگزاری همایش: پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ از ساعت ۱۷ الی ۲۰.
نشانی همایش: کریم‌خان، ‌ خیابان نجات‌الهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو، ضلع جنوبی پارک ورشو، مرکز همایش‌های پارک ورشو، خانهٔ اندیشمندان علوم انسانی.
نشانی کتاب‌فروشی روزبهان: خیابان انقلاب، بین فخررازی و دانشگاه، پلاک ۱۲۰۶.
نشانی مؤسسهٔ رخدادتازه: امیرآباد شمالی، روبه‌روی مرکز قلب، درب جنبی رستوران ارکیده، پلاک ۱۸۰۱، طبقه‌ سوم.
نشانی مؤسسهٔ کارنامه: تجریش، خیابان مالکی، خیابان افراز، کوچه انوش.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز