خبرگزاری کار ایران

پس از تجمع بی‌نتیجه دیروز در مقابل وزارت كار:

کارگران صنایع فلزی ایران در مقابل استانداری تهران تجمع كردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۷

۶۰۰ کارگر کارخانه‌های ۱ و ۲ صنایع فلزی ایران در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه و حق بیمه‌شان از سوی کارفرمایان این واحد در مقابل ساختمان استانداری تهران واقع در تقاطع طالقانی - بهار تجمع کردند.

صبح امروز ۶۰۰ کارگر کارخانه صنایع فلزی ایران در مقابل ساختمان استانداری تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران کارخانه‌های ۱ و ۲ صنایع فلزی ایران در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه و حق بیمه‌شان از سوی کارفرمایان این واحد در مقابل ساختمان استانداری تهران واقع در تقاطع طالقانی - بهار تجمع کردند.

ساعتی پس از تجمع اعتراض آمیز کارگران استاندار تهران در میان کارگران حاضر شد و به آن‌ها قول داد که به صورت ویژه مشکلات آن‌ها را پیگیری کند.

در پی اعتراض كارگران، مرتضی تمدن در جمع آنان اظهار داشت: نهایتا تا روز یکشنبه هفته آینده، حقوق معوقه کارگران کارخانه صنایع فلزی ایران پرداخت می‌شود.

وی در ادامه گفت: در مسئله بیمه، طرف سازمان تامین اجتماعی نه کارگران بلکه استانداری تهران است و حق بیمه کارگران به زودی از طریق استانداری تهران پرداخت می‌شود.

لازم به ذکر است در پایان تجمع روز گذشته - شنبه 22 مهر - این کارگران در مقابل ساختمان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، مسئولان وزارت خانه مذکور اعلام کرده بودند که خود کارگران حق بیمه شان را واریز کنند تا سازمان تامین اجتماعی برای بازنشسته کردن آنان اقدام کند. این سخنان موجب ناراحتی کارگرانی شده بود که 5 ماه است حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز