خبرگزاری کار ایران

دیدار محسن عابدینی پور با آیت الله موسوی اردبیلی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۱۳

انتظار می‌رفت شهر قم که نماد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خاستگاه آن است، دچار تحولاتی شود تا به جایگاه اصلی خود برسد اما هنوز بعداز گذشت حدود ۳۵ سال از انقلاب، شاهد مشکلاتی در این شهر هستیم.

ایلنا: محسن عابدینی پور(عضو فعلی شورای اسلامی شهر قم و شهردار سابق قم)، با حضور در دفتر آیت الله موسوی اردبیلی در قم، با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در ابتدای این دیدار محسن عابدینی پور با اشاره به مشکلات قم در بخش‌های مختلف، اظهار داشت: بعد از تحقق انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، انتظار می‌رفت شهر قم که نماد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خاستگاه آن است، دچار تغییر و تحولاتی شود تا این شهر مهم به جایگاه اصلی خود برسد اما متأسفانه هنوز بعد از گذشت حدود ۳۵ سال از انقلاب، شاهد مشکلاتی در این شهر هستیم.

شهردار سابق قم، گفت: امیدواریم مسئولان قم، قدر خدمت در این شهر و استان را دانسته و برای جبران عقب ماندگی‌های آن تلاش بیشتری داشته باشند.

عابدینی پور گفت: معتقدم همانگونه که اصفهان به عنوان نماد حکومت صفویان مطرح شد، قم نیز باید به عنوان نماد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جایگاه خود را پیدا کند.

در ادامه این دیدار آیت الله موسوی اردبیلی با بیان اینکه مسئولان قم باید قدر خدمت در این شهر را بدانند، خواستار تحرک بیشتر مسئولان مربوطه شدند.

در پایان این دیدار آیت الله موسوی اردبیلی برای محسن عابدینی پور آرزوی موفقیت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز