خبرگزاری کار ایران

محمد رویانیان خبر داد:

پرسپولیس و ذوب آهن برای تبادل بازیکن به توافق رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۴۹

برای تبادل بازیکن هر دو باشگاه به رضایت و توافق دست یافتند، انشالله که بتوانیم تعاملات بیشتری با باشگاه ریشه دار و قدیمی ذوب آهن داشته باشیم.

مدیران عامل باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن بر سر تبادل بازیکن در نیم فصل با یکدیگر به توافق رسیدند.

به گزارش ایلنا، در پی تاکید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مبنی بر ادامه فعالیت رویانیان و با توجه به اینکه طی روزهای گذشته برای تبادل بازیکن بین دو باشگاه ذوب آهن و پرسپولیس قرار بود جلسه ای در روز سه شنبه برگزار شود محمد رویانیان عصر دیروز راهی اصفهان شد و پس از برگزاری نشست با سعید آذری مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن از توافق دو باشگاه برای تبادل بازیکن خبر داد.

محمد رویانیان درباره مباحثمطرح شده در نشست با مدیرعامل ذوب آهن گفت: مدیران محترم باشگاه ذوب آهن لطف کرده مهمان نوازی کردند و پذیرایی بسیار خوبی از ما داشتند. در نشستی که داشتیم درباره همکاری دو جانبه بین دو باشگاه گفتگو کردیم. ما در حاشیه بازی تدارکاتی پرسپولیس و ذوب آهن در این باره گفتگوهایی با سعدمحمدی مدیرعامل محترم کارخانه ذوب آهن و سعید آذری مدیرعامل محترم باشگاه ذوب آهن داشتیم و این نشست پیرو همان گفتگو ها و همچنین مذاکراتی که طی روزهای گذشته بین دو باشگاه انجام شده بود درباره مسائل مختلف صحبت کردیم اما مهم ترین آن که محور جلسه بود تبادل بازیکن در نیم فصل بود.

وی ادامه داد: ما بر سر این موضوع با یکدیگر به توافق کامل رسیدیم و انشالله این نقل و انتقالات انجام خواهد شد. برای تبادل بازیکن هر دو باشگاه به رضایت و توافق دست یافتند، انشالله که بتوانیم تعاملات بیشتری با باشگاه ریشه دار و قدیمی ذوب آهن داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز