خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی بزرگ سرخ‌ها در آزادی / پرسپولیس گوی سبقت را ربود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۴۴

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر داماش گیلان به رده دوم جدول رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور صعود کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر داماش گیلان به رده دوم جدول رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور صعود کرد.

به گزارش ایلنا، تیم های پرسپولیس و داماش از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان با نتیجه دو بر صفر برابر میهمان خود به برتری دست پیدا کردند.

گل اول پرسپولیس در دقیقه ۴۵ نیمه اول روی سانتر مهرداد کفشگری و دخالت جلال حسینی و مدافع داماش به ثمر رسید و گل دوم این تیم در دقیقه ۸۳ روی ضربه کاشته استثنایی حمید علی عسگری وارد دروازه داماش شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در شرایطی به مصاف تیم فوتبال داماش گیلان رفت که ۹ ملی پوش پرسپولیس به واسطه همراهی تیم فوتبال بزرگسالان و امید در هفته گذشته در تمرینات باشگاهی حضور نداشتند و محسن بنگر نیز به علت سه کارته بودن قادر به همراهی تیم نبود.

علی دایی در چنین شرایطی تغییراتی را در ترکیب اصلی ایجاد کرده و تیمش را با آرایشی جدید به مصاف میهمان گیلانی فرستاد.

نیلسون همچون گذشته در ترکیب اصلی بود و رضا نورمحمدی بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته و در کنار سیدجلال حسینی بازی می کرد. حمید علی عسگر در دفاع راست جانشین حسین ماهینی و محمدرضا خانزاده شده و میثم حسینی در دفاع چپ قرار گرفت. نوری، کفشگری، صادقیان، حقیقی و هادی نوروزی عناصر پرسپولیس در هافبک دفاعی و هجومی بودند که در این میان بازگشت رضا حقیقی به ترکیب اصلی جلب توجه می کرد. سیدمهدی سیدصالحی نیز همچون بازی های گذشته در نوک خط حمله قرار گرفته بود.

پرسپولیس که برای کسب سه امتیاز به میدان رفته بود در نیمه اول حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دید که یک بار گل سیدصالحی را کمک داور آفساید اعلام کرد و در چند نوبت نیز فرصت های گلزنی از دست رفت تا اینکه با دخالت سیدجلال حسینی مدافع ملی پوش و پیش تاخته پرسپولیس روی یک ضربه ایستگاهی توانست دروازه تیم فوتبال داماش را باز کند.

نیمه اول بازی با برخی اشتباهات داوری همراه بود از جمله اینکه مختاری مدافع داماش که یک کارت زرد دریافت کرده بود در یک صحنه تعمدا توپ را با دست لمس کرده و مانع از حمله سرخپوشان شد که داور می توانست این بازیکن را با کارت قرمز جریمه کند. در اواخر نیمه اول نیز بازیکن داماش با دست مانع از حرکت هادی نوروزی شد که برخی از بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به خطا داشتند.

پرسپولیس در هر دو نیمه برتری خود را حفظ کرده و موقعیت های متعددی برای گلزنی داشت اما از همه آنها نتوانست استفاده کند اما داماش به جز یک یا دو موقعیت خطرناک در نیمه دوم شانسی برای رسیدن به دروازه پرسپولیس نداشت.

در نیمه دوم نیز مهرداد کفشگری از پرسپولیس و مختاری از داماش با دریافت کارت زرد دوم از داور از بازی اخراج شدند.

ترکیب پرسپولیس: نیلسون، سیدجلال حسینی، میثم حسینی، حمید علی‌عسگری، رضا حقیقی، پیام صادقیان(از دقیقه ۶۸ امید عالیشاه)، رضا نورمحمدی، محمد نوری، مهرداد کفشگری، هادی نوروزی(از دقیقه ۷۸ قاسم دهنوی) و سیدمهدی سیدصالحی(۹۰ - محمدرضا خلعتبری)

سرمربی: علی دایی

ترکیب داماش گیلان: میلاد فراهانی، علیرضا نظیف‌کار، محمد مختاری، هادی محمدی(از دقیقه ۷۴ رضا کاردوست)، ابوذر رحیمی، روح‌الله سیف‌اللهی، ابوالفضل حاجی‌زاده، محمدرضا مهدوی، محمد آبشک، سعید قدمی(از دقیقه ۶۳ رسول سروش‌نیا) و امین متوسل‌زاده(از دقیقه ۵۴ مسعود حسن‌زاده)

سرمربی: افشین ناظمی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز