خبرگزاری کار ایران

در پی در گذشت نماینده دور اول مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی صادر شد؛

پیام تسلیت استاندار فارس به مناسبت درگذشت رجبعلی طاهری

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۹۸

درپی درگذشت نماینده دوراول مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی استاندارفارس پیام تسلیتی صادر کرد.

شیراز - ایلنا: درپی درگذشت نماینده دور اول مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی استاندارفارس پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، در پیام تسلیت سیدمحمد احمدی که یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری ایلنا در فارس نیز ارسال شده آماده است:

با‌‌ نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت مرحوم مهندس رجبعلی طاهری دریافت شد. مهندس طاهری با سابقه مبارزاتی در دوران ستم شاهی و تلاش برای اعتلای اهداف انقلاب اسلامی از جمله افراد یگانه‌ای بود که در طول عمر پرخیر و برکتش ایمان و علم را به هم پیوند زد.

تلاش خستگی ناپذیر مرحوم طاهری برای پیوند زدن علم و جهاد، از وی الگویی برجسته برای همه جوانان ساخته بود همانگونه که رفتارش، نماد کامل وحدت در استان بود.

اینجانب تسلیت صمیمانه خود را به بازماندگان آن مرحوم و مردم ارجمند شهرهای کازرون و شیراز تقدیم داشته و علو درجات آن فقید سعید را از خداوندمتعال مسالت می‌نمایم.

گفتنی است مهندس رجبعلی طاهری متولد ۱۳۱۵ در کازرون و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته مهندسی راه و ساختمان، اولین نماینده کازرون در مجلس بعد از انقلاب بود که بعد‌ها استاندار تهران شد.

مرحوم طاهری در دوره ششم ریاست جمهوری در سال ۱۳۷۲ از کاندیداهای ریاست جمهوری بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز