خبرگزاری کار ایران

ماجرای نارضایتی بازنشستگان پالایشگاه آبادان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۳۶

حدود ۳۰ تن از بازنشستگان پالایشگاه آبادان به منظور طرح برخی خواسته های خود، در مقابل وزارت نفت تجمع کردند و با پلاکاردی در دست خواهان دیدار با وزیر نفت برای طرح خواسته هایشان شدند.

حدود ۳۰ تن از بازنشستگان پالایشگاه آبادان به منظور طرح برخی خواسته‌های خود، در مقابل وزارت نفت تجمع کردند و با پلاکاردی در دست خواهان دیدار با وزیر نفت برای طرح خواسته هایشان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روابط عمومی وزارت نفت در پی بررسی خبرنگار ما این تجمع را بی‌مورد دانستند و گفتند: در زمان وزیر نفت سابق جلسه‌ای با حضور بازنشستگان وزارت‌خانه تشکیل شد و در آن مقرر طبق وعده قاسمی وزیر دولت دهم ۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به هر کدام پرداخت شود.

بنا بر این نامه قرار شد مبلغ ۴ میلیارد تومان از حساب پالایش و پخش به حساب صندوق بازنشستگی برای پرداخت به این افراد ریخته شود، همچنین یک زمین برای این افراد خریداری شد و به نام هر کدام زده شود در صورتی که خانه های سازمانی خود را به منظور استقرار نیروهای جدید وزارت نفت ترک کنند.

اما آن‌ها راضی به ترک خانه‌های سازمانی خود نشدند و به تحریک اذهان عمومی و راضی نبودن به حق شرعی و قانونی خود متهم شدند و طی این اتفاق وزیر نفت تصمیم خود را پس گرفت و اعلام کرد نه تنها وامی پرداخت نخواهیم کرد بلکه خانه‌ها باید در تاریخ ۱۳۹۲/۲ / ۲۰ تخلیه شود

دلایل این تجمع خواسته‌های بی جا و زیاده‌خواهی بازنشستگان بیان شده است که بنا به شنیده‌ها گمان نمی‌رود زنگنه ترتیب اثری به این تجمع بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز