خبرگزاری کار ایران

جعفر توفیقی:

امیدوارم دانشجوی محروم از تحصیل نداشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۳۰

به دنبال آن هستیم دانشجویانی که محروم از تحصیل شده‌اند بتوانند ادامه تحصیل بدهند. همچنین دانشجویانی که سال‌های قبل به دلایلی نتوانسته بودند ادامه تحصیل بدهند، بتوانند تحصیل کنند / حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ نامه از سوی دانشجویان ستاره‌دار و اساتید به این وزارتخانه ارسال شده است.

سرپرست وزارت علوم گفت: حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ نامه از سوی دانشجویان ستاره‌دار و اساتید به این وزارتخانه ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که به دلیل استعلام‌ها و یا موارد دیگر محروم از تحصیل نداشته باشیم.

وی با اشاره به پیگیری وضعیت تحصیلی دانشجویان محروم از تحصیل گفت: کارگروهی درحال پیگیری این پرونده‌ها است و به دنبال آن هستیم دانشجویانی که محروم از تحصیل شده‌اند بتوانند ادامه تحصیل بدهند. همچنین دانشجویانی که سال‌های قبل به دلایلی نتوانسته بودند ادامه تحصیل بدهند، بتوانند تحصیل کنند.

وی افزود: اگر فردی اعتراض یا شکایتی دارد می‌تواند پرونده خود را مطرح کند و این پرونده در یک کارگروه بررسی می‌شود و نتیجه آن اعلام می‌شود.

توفیقی درباره استعلام‌هایی که در مورد دانشجویان دکترا اعلام شده و برخی از آن‌ها به دلیل انجام این استعلام‌ها نمی‌توانند ادامه تحصیل دهند، گفت: این استعلام‌ها در سال‌های قبل نیز بوده و امسال نیز انجام شده است اما ما در حال بررسی هستیم که به دلیل جواب استعلام‌ها کسی از تحصیل محروم نشوند.

وی ادامه داد: امیدوارم امسال به سمتی حرکت کنیم که محروم از تحصیل نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز