خبرگزاری کار ایران

صالحی در جمع خبرنگاران:

تعطیلی سایت فردو کذب است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۱۹

افرادی که در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای قرار گرفته‌اند، دارای تجربه و سابقه لازم در این خصوص هستند. / امسال شاهد گشایش در مساله هسته‌ای خواهیم بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی انتشار اخباری درباره تعطیلی سایت فردو را کذب عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره ادعای گاردین درباره پیشنهاد تعطیل شدن فردو از سوی ایران به ازای کاهش تحریم‌ها گفت: تعطیلی سایت فردو کذب است و من بعید می دانم چنین چیزی مطرح شده باشد.

وی با بیان اینکه اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای مشخص شده است، گفت: رئیس‌جمهور بزودی اعضای آن را معرفی می‌کند.

صالحی ادامه داد: افرادی که در تیم مذاکره‌کننده هسته ای قرار گرفته اند، دارای تجربه و سابقه لازم در این خصوص هستند.

رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص حضورش در اجلاس سالانه سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: بنده امسال که به این اجلاس رفتم، فضای بسیار مثبتی در آن حاکم بود و نسبت به گذشته قابل قیاس نبود.

وی گفت: امسال شاهد گشایش در مساله هسته‌ای خواهیم بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان اعلام کرد که ۵ مهر ماه نیز جلسه‌ای بین کارشناسان سازمان انرژی اتمی و وزرای امور خارجه برای پیگیری مسائل هسته‌ای برگزار و در این خصوص بحثو گفت‌وگو می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز