خبرگزاری کار ایران

مهدی حجت در گفت‌وگو با ایلنا: ‌

دستور تخلیه خانه تاریخی سعدآباد به مسئول دولت دهم ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۴۸

نباید مدیران کار خلاف قانون کنند و اجاز‌ه بدهند که این گونه اتفاقات رخ دهد چراکه اسکان فرد مسئول در این اماکن کار درستی نیست و باید مانع از تکرار این حوادثشویم.

ایلنا: معاون گردشگری سازمان میراثفرهنگی گفت: دستور تخلیه سکونت یکی از مسئولان دولت دهم در یکی از کاخ‌های سعدآباد صادر شده است.

" مهدی حجت " در گفت و گو با ایلنا، ضمن تایید حضور خانم «الف - م» معاون ۳ ماهه میراثفرهنگی کشور در دوره ریاست محمد شریف ملک زاده در سازمان میراثفرهنگی و گردشگری در یکی از خانه‌های تاریخی سعدآباد، اظهار کرد: این فرد در این خانه حضور دارد و ما از وی خواسته‌ایم هر چه سریعتر خانه را تخلیه و تحویل دهد.

وی در پاسخ به اینکه برای جلوگیری از تکرار این حادثه چه برنامه‌ای دارید؟ گفت: نباید مدیران کار خلاف قانون کنند و اجاز‌ه بدهند که این گونه اتفاقات رخ دهد چراکه اسکان مقام مسئول دولتی در این اماکن کار درستی نیست و باید مانع از تکرار این حوادثشویم.

معاون میراثفرهنگی سازمان میراثدر پاسخ به اینکه آیا این فرد مجرم است و از نظر حقوقی کار وی قابل پیگیری است، اعلام کرد: ‌ این فرد مجرم نیست و این خانه توسط سازمان در اختیار وی قرار گرفته است، وی جرمی را مرتکب نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز