خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

خانه سینما به زودی باز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۵۶

ممیزی قبل از چاپ به هیچ عنوان حذف نمی‌شود زیرا حق حاکمیتی است اما باید به سمتی حرکت کنیم که کتاب‌ها در ظرف 1 ماه مجوز بگیرد.

ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم که با درآمدزایی بیشتر وضعیت بودجه بهبود پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جنتی(وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی پیرامون بازگشایی خانه سینما گفت: موضوع در دست پیگیری است و ان‌شاءالله به زودی خانه سینما باز می‌شود.

وی همچنین درباره معرفی معاون فرهنگی گفت: درحال بررسی موضوع هستیم و باید معاون فرهنگی‌ای معرفی شود که آدم توانا و درستی باشد و بتواند 4 سال کار کند.

وی همچنین درباره پاسخ سؤال حذف ممیزی گفت: ممیزی قبل از چاپ به هیچ عنوان حذف نمی‌شود زیرا حق حاکمیتی است اما باید به سمتی حرکت کنیم که کتاب‌ها در ظرف 1 ماه مجوز بگیرد.

وی همچنین درباره نمایشگاه فرانکفورت گفت: من در ریز جزئیات مسائل این نمایشگاه نیستم اما کارها خیلی وقت است شروع شده و درحال انجام است و امیدواریم که مشکلی نداشته باشد.

وی همچنین درباره وضعیت کتابخانه‌های کشور گفت: طرحی داریم که براساس آن کتابخانه‌ها به شهرداری‌ها سپرده شود و براساس کاهش تصدی‌گری دولت امور کتابخانه‌ها و مدیریت آنها توسط هیئت امنا و با همکاری شهرداری‌ها صورت گیرد.

جنتی در پاسخ به سؤال خبرنگار ایلنا، پیرامون وضعیت بودجه بخش فرهنگ گفت: کل دستگاه‌ها تلاش دارند که بودجه جاری را کاهش دهند البته اجرای بخشی از بودجه‌ها اجتناب‌ناپذیر است و حتی شاید در بخش‌هایی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: در بخش عمرانی نیز به دنبال این هستیم که بودجه کاهش پیدا نکند و حتی تلاش داریم با افزایش درآمدزایی دولت بودجه‌های عمرانی افزایش پیدا کند.

وی درباره معرفی مدیرعامل ایرنا گفت: مدیرعامل ایرنا به زودی معرفی می‌شود.

وی همچنین درباره حذف پروانه ساخت گفت: من درباره حذف پروانه ساخت صحبتی نکرده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز