خبرگزاری کار ایران

نتایج کارشناسی ارشد شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۵۴

اسامی پذیرفته شدگان قطعی و مدارک مورد نیاز نام نویسی در پایگاه اطلاع رسانی شعبه بین الملل به نشانی http://www.mums.ac.ir/intb/fa/etelaeiye_arshad درج شده و بدیهی است در صورت عدم مراجعه داوطلب در بازه زمانی مذکور، قبولی فرد در رشته مورد نظر کان لم یکن تلقی شده و از افراد ذخیره جهت ثبت نام دعوت می‌شود.

ایلنا: نتایج پذیرفته شدگان در مقطع کار‌شناسی ارشد شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، بر اساس اعلام اداره کل امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با توجه به اعلام چند برابر ظرفیت اسامی متقاضیان نام نویسی در مقطع کار‌شناسی ارشد سال تحصیلی ۹۳-۹۲ توسط سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور به اطلاع می‌رساند نام نویسی از پذیرفته شدگان قطعی این دانشگاه ۲۷ و ۲۸ شهریور از ساعت هشت الی ۱۳: ۳۰ در اداره کل امور آموزشی دانشگاه به نشانی مشهد، میدان سعدی، خیابان سناباد، ‌جنب سناباد هفت انجام می‌شود.

اسامی پذیرفته شدگان قطعی و مدارک مورد نیاز نام نویسی در پایگاه اطلاع رسانی شعبه بین الملل به نشانی http: //www. mums. ac. ir/intb/fa/etelaeiye_arshad درج شده، و بدیهی است در صورت عدم مراجعه داوطلب در بازه زمانی مذکور، قبولی فرد در رشته مورد نظر کان لم یکن تلقی گردیده و از افراد ذخیره جهت ثبت نام دعوت می‌شود.

اداره کل امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اعلام اسامی پذیرفته شدگان ذخیره در شعبه بین الملل آورده است زمان مراجعه این تعداد از افراد متعاقبا اعلام می‌شود.

همچنین افرادی که در آزمون کار‌شناسی ارشد شرکت نموده و تمایل به تحصیل در شعب بین الملل را اعلام کرده‌اند منتظر اطلاعیه‌های بعدی، در همین سایت باشند تا درصورتی که از داوطلبان بند ۱ و ۲ این اطلاعیه، ظرفیت تکمیل نشد، اطلاع رسانی لازم از طریق همین سایت انجام شده و متقاضیان براساس اولویت نمره جهت اقدامات بعدی مراجعه نمایند.

گفتنی است: پذیرفته شدگان در صورت داشتن پرسش می‌توانند با تلفن ۸۴۱۲۰۸۱ -۰۵۱۱ داخلی ۲۲۱ تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز