خبرگزاری کار ایران

"من مادر هستم" در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود

کد خبر : ۱۰۳۲۷۰

پخش من مادرهستم در شبکه نمایش خانگی با مرکز پخش هنراول است. براساس نظر اداره کل سمعی وبصری سازمان سینمایی کشور تماشای این فیلم برای افراد کمتر از ۱۶ سال توصیه نمی‌شود.

ایلنا: فیلم سینمایی «من مادر هستم» ساخته بحث برانگیز فریدون جیرانی از صبح فردا(18 شهریور) در شبکه نمایش خانگی سراسر کشور توزیع می‌شود.

 به گزارش ایلنا، در نسخه دی وی دی فیلم من مادر هستم علاوه بر فیلم باکیفیت اچ /دی پشت صحنه فیلم / تکه‌هایی از حذفیات فیلم /حاشیه‌های جنجالی فیلم شامل اطلاعیه‌های علیه نمایش فیلم هنگام اکران در سالن‌های سینما و پاسخ هواداران فیلم و خبر‌ها و گزارش‌های خبرگزاری‌ها و سایت‌ها مخالف وموافق فیلم آمده است.

نسخه نمایش خانگی هیچگونه تفاوتی با نسخه به نمایش درآمده در سالن‌های سینما ندارد. به روایت بهتر فیلم برای نمایش در شبکه نمایش خانگی (ویدیو) به هیج عنوان ممیزی و یا سانسور نشده است.

پخش من مادر هستم در شبکه نمایش خانگی با مرکز پخش هنراول است. براساس نظر اداره کل سمعی و بصری سازمان سینمایی کشور تماشای این فیلم برای افراد کمتر از ۱۶ سال توصیه نمی‌شود.

من مادر هستم نخستین نمایش بین المللی خود را بانمایش در لندن آغاز کرد و درمهرماه جاری در جشنواره فیلم سوئد به نمایش درخواهد آمد. همچنین برخی از دست اندرکاران سینما این فیلم را برای مراسم اسکار ۲۰۱۴پیشنهاد داده‌اند که توسط هیات منتخب همراه با فیلم‌های دیگر مورد بررسی قرارخواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز