خبرگزاری کار ایران

استقلال در اهواز فوق‌العاده افتضاح بود؛

لطیفی: شرایط پرسپولیس بهتر از تیم قلعه‌نویی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۷۹

من از ابتدای فصل منتقد استقلال بودم چون استقلال در همه بازی‌ها بد بوده و رحمتی در چند دیدار بازی را درآورده است. وقتی یک گلر ستاره می‌شود یعنی تیم شرایط خوبی ندارد.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بازی اهواز برای استقلال صنعتی خوزستان یک بازی فوق العاده خوب و برای استقلال تهران فوق العاده افتضاح بود.

علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت بازی اهواز برای استقلال صنعتی خوزستان یک بازی فوق‌العاده خوب و برای استقلال تهران فوق‌العاده افتضاح بود البته الان که استقلال باخته این حرف را نمی‌گویم و وقتی راه‌آهن را هم برده بود، گفتم استقلال در تمام خطوط دچار مشکل است، ضمن اینکه من از ابتدای فصل منتقد استقلال بودم چون استقلال در همه بازی‌ها بد بوده و رحمتی در چند دیدار بازی را درآورده است. وقتی یک گلر ستاره می‌شود یعنی تیم شرایط خوبی ندارد.

وی افزود: استقلال امسال در ساختار دفاعی خیلی ضعیف دارد و اعتقادم این است که با این وضعیت هیچ شانسی در لیگ برتر و آسیا ندارد. فراموش نکنیم مقابل بوریرام تایلند هم استقلال باید می‌باخت اما با درخشش فوق‌العاده رحمتی برنده شد.

وی در مورد اظهارات قلعه‌نویی بعد از باخت در اهواز گفت: اعتقادم این است عمده موفقیت‌های قلعه‌نویی در مربیگری به این جهت بوده که همیشه در باخت‌ها خودش را مقصر می دانست و بازیکنانش را حمایت می‌کرد اما عجیب است در باخت‌های امروزش بازیکنان را مقصر می‌داند و اسم هم می‌آورد که این مسأله کاملا به تیم ضربه می‌زند چون وقتی بازیکن اعتماد به نفس خودش را از دست بدهد، این مسئله درکل تیم تأثیر منفی می‌گذارد و کلیت تیم را زیر سوال می‌برد و امیر نباید این کار را می‌کرد و بازیکنان را مقصر باخت معرفی می‌کرد.

لطیفی همچنین متذکر شد: برای دربی باید اول به پرسپولیس اشاره کنم که علی‌رغم اینکه بازی‌های چندان خوبی نداشته اما به لحاظ روانی در بهترین زمان ممکن به استقبال دربی می‌رود چون فولاد صدرنشین را با نتیجه قاطع شکست داده و در اوج آمادگی روانی است و استقلال برعکس پرسپولیس در بدترین زمان ممکن این باخت را آورد آن هم در برابر یک تیم ضعیف و ته جدولی و همین مسئله به لحاظ روانی بازیکنان استقلال را در سطح پایینی قرار داده است. پرسپولیس به لحاظ جسمی هم شرایط ایده آلی دارد اما بازیکنان استقلال کاملا خسته‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: اعتقاد دارم در دربی مسائل روحی و روانی برگ برنده است و هر تیمی بتواند شرایط روانی بهتری داشته باشد احتمال موفقیت آن مجموعه بیشتر است که در این زمینه پرسپولیس جلوتر از استقلال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز