خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی این شهرستان خواستار شد:

درخواست سهمیه بیمه كارگران ساختمانی برای یك بخش تازه تاسیس در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۲۹

چكیده:‌ «اداره تامین اجتماعی شهرستان نیشابور باید برای بخش تازه تاسیس خرو زبرخان در ۲۰ کیلومتری شهرستان نیشابور، سهمیه بیمه کارگران ساختمانی اختصاص دهد.»

رئیس انجمن صنفی کارگران و استادیاران ساختمانی نیشابور خواستار اختصاص سهمیه بیمه کارگران ساختمانی برای بخش تازه تاسیس «خروِ زبرخان» شد.

«عبدالله قدمیاری» در این باره به ایلنا گفت: اداره تامین اجتماعی شهرستان نیشابور باید برای بخش تازه تاسیس خرو زبرخان در ۲۰ کیلومتری شهرستان نیشابور، سهمیه بیمه کارگران ساختمانی اختصاص دهد.
وی در ادامه، اختصاص ۲۰۰ سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در سال را به این بخش تازه تاسیس کافی دانست و با انتقاد از شهرداری نیشابور به دلیل همکاری نکردن با انجمن صنفی کارگران و استادیاران ساختمانی این شهرستان افزود: اگر شهرداری مکانی را در اختیار انجمن صنفی قرار می‌داد، حق عضویت کارگران ساختمانی به جای اینکه صرف اجاره دفتر شود به مسائل آموزشی اختصاص داده می‌شد.
رئیس انجمن صنفی کارگران و استادیاران ساختمانی نیشابور در پایان از کارگران ساختمانی نیشابور خواست تا با شرکت در طرح‌های آموزشی که از سوی انجمن صنفی برگزار می‌شود به کاهش حوادث شغلی و حفظ سلامتی‌شان کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز