خبرگزاری کار ایران

انصاری راد در گفتگو با ایلنا:

جای هاشمی در تریبون نماز جمعه خالی است

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۷۷

باید با حرکات غیرمنطبق با موازین قانونی، اخلاقی، شرعی و مصالح ملی برخورد شود تا نیروهای خودسر نتوانند دست به اقدامات غیراخلاقی بزنند/اصلاح طلبان هیچ مطالبه شخصی جز رعایت مصالح ملی از دولت یازدهم ندارند.

رییس کمیسیون اصل90 در مجلس ششم گفت: آنچه مبنای اداره کشور است قانون اساسی است که البته شیوه‌های پیاده کردن آن می‌تواند مورد اختلاف نظر باشد اما نباید به زد و خورد و تحقیر و متهم کردن یکدیگر برسد این اختلاف نظر‌ها باید پای صندوق‌های رای در هر انتخابات حل و فصل شود.

حجت الاسلام حسین انصاری راد در گفت وگو با ایلنا با تاکید بر ضرورت بازگشت ایت الله هاشمی به تریبون نماز جمعه خاطرنشان کرد: نظر من این است که هاشمی باید هر چه سریع‌تر تریبون نماز جمعه را داشته باشد در این مرکز حساس فردی باید قرار گیرد که ضمن آشنایی با مسائل اسلامی نسبت به مسائل سیاسی جهان و معادلات قدرت نیز کاملا آگاهی داشته باشد. به نظر من جای هاشمی در تریبون نماز جمعه خالی است.

وی افزود: من معتقدم اقدامات افراد تندرو نسبت به هاشمی به ویژه در نماز جمعه می‌تواند توسط مقامات عالی کشور کنترل شود. باید با حرکات غیرمنطبق با موازین قانونی، اخلاقی، شرعی و مصالح ملی برخورد شود تا نیروهای خودسر نتوانند دست به اقدامات غیراخلاقی بزنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب حلقه مفقوده میان دولت و ملت طی این سال‌ها را مصالح ملی نامید و گفت: مصالح ملی مصالحی است که ملت آن را با تمام وجود درک می‌کند و این مصالح قادر است یک فرد و یا جناح را به مردم متصل کند دولت آینده وقتی می‌تواند خود را به مردم متصل کند که سیاست‌های خود را براساس این مصالح پایه ریزی کند.

وی با تاکید براینکه اصلاح طلبان هیچ مطالبه شخصی جز رعایت مصالح ملی از دولت یازدهم ندارند، گفت: مرز اصولگرایی و اصلاح طلبی مرز دقیقی نیست آنچه مبنای اداره کشور است قانون اساسی است که البته شیوه‌های پیاده کردن آن می‌تواند مورد اختلاف نظر باشد اما نباید به زد و خورد و تحقیر و متهم کردن یکدیگر برسد این اختلاف نظر‌ها باید پای صندوق‌های رای در هر انتخابات حل و فصل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز