خبرگزاری کار ایران

احمد شیرزاد در گفت‌وگو با ایلنا:

صحبت‌های متین هاشمی بدون حضور در تریبون نماز جمعه هم شنیده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۵۶

با وجود تهمت‌ها و آسیب‌های چند ساله و به نوعی محرومیت از تریبون‌های عمومی امروز مشاهده می‌کنیم که مردم کماکان به ایت الله هاشمی توجه دارند.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: من شخصا ترجیح می‌دهم آیت الله هاشمی به روش‌های مردمی و ملاقات‌های بسیاری که دارند، ادامه دهند چراکه به طور قطع صحبت‌های متین و محکم ایشان حتی بدون حضور در تریبون نماز جمعه همچون این سال‌ها شنیده خواهد شد.

احمد شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه اقبال عمومی در دوره انتخابات نسبت به آیت الله هاشمی بیش از پیش افزایش یافته و تاکنون نیز این روند ادامه دارد، گفت:اگرچه در اذهان عمومی اقبال به هاشمی طی این سال‌ها با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بوده است اما با وجود تهمت‌ها و  آسیب‌های چند ساله و به نوعی محرومیت از تریبون‌های عمومی امروز مشاهده می‌کنیم که مردم کماکان به ایت الله هاشمی توجه دارند.

وی در خصوص ضرورت بازگشت هاشمی به تریبون نماز جمعه گفت: من شخصا ترجیح می‌دهم آیت اله هاشمی به روش‌های مردمی و ملاقات‌های بسیاری که دارند ادامه دهند چراکه به طور قطع صحبت‌های متین و محکم ایشان حتی بدون حضور در تریبون نماز جمعه همچون این سال‌ها شنیده خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز