خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار گیلان:

مسئولان گیلان به تنها موضوعی که توجه نمی‌کنند، بیکاری کارگران است

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۰۶

اعضای شورهای اسلامی کار، دبیر اجرایی خانه کارگر و دبیر کانون بازنشستگان استان گیلان و جمعی از اعضای موثر این تشکل با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار کردند

به گزارش ایلنا از رشت، غلامرضا خوالگر در این دیدار با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس، مدیران استانی و برخی از مسئولان کشوری تشکل‌های کارگری را به رسمیت نمی‌شناسند، گفت: اگر مسئولان گیلان مقداری نسبت به دغدغه کارگران همت می‌کردند اکنون وضعیت کارخانه‌های گیلان اینگونه نبود.

وی به مظلومیت گیلان و کارگران در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: کارگران خادم نسبت به نظام و مسئولان محسوب می‌شوند و در تمام عرصه‌ها پیشگام هستند.

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار گیلان با بیان اینکه کمر کارگران زیربار مشکلات خم شده است، تصریح کرد: دیگر امید پر رنگی به نمایندگان مجلس و سایر مسئولان نسبت به رسیدگی به مشکلات کارگری استان نداریم.

خوالگر بیکاری، وضعیت بد معیشتی، نبود امنیت شغلی و به رسمیت نشناختن تشکل‌های کارگری را بیشترین دغدغه جامعه کارگری گیلان خواند و خاطرنشان کرد: مردم از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به علما احترام می‌گذاشتند و انتظار داریم علما مشکل کارگری استان را به گوش مسئولان برسانند.

وی ادامه داد: اگر به معضل کارگری استان توجه نشود مشکل‌ساز خواهد شد و از مسئولان مربوطه انتظار داریم دغدغه تشکل‌های کارگری را بشنود.

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار گیلان با اشاره به اینکه مسئولان استان‌های دیگر نسبت به بسته شدن کارخانه‌ها بی‌تفاوت نیستند، ابراز داشت: اگر مسئولان گیلان مقداری همت کنند می‌توان از بسته شدن کارخانه‌ها در استان جلوگیری کرد.

خوالگر، نوع مدیریت مسئولان گیلان نسبت به وضعیت کارخانه‌های استان را مقداری سیاسی دانست و بیان کرد: مسئولان گیلان به تنها موضوعی که توجه نمی‌کنند، بیکاری کارگران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز