خبرگزاری کار ایران

ماهینی: بازیکنان دوست دارند بمانند/ فرقی نمی کند چه کسی بازی کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۵۵۱

کاپیتان دوم پرسپولیس درباره پیروزی مقابل نسف قارشی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حسین ماهینی پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل نسف‌قارشی در جمع خبرنگاران گفت: بازی اول همیشه سخت است اما ما یک بازی منطقی انجام دادیم و پیروز شدیم.

وی در مورد اینکه انتظارات از تیم پرسپولیس بالا رفته است،‌گفت: تجربه خوبی از پارسال داشتیم ما فصل گذشته جزء 4 تیم برتر بودیم و در بازی با الهلال 4 ـ 5 بازیکن اصلی خود را نداشتیم و باختیم و به فینال نرسیدیم. و اکنون تیم ما سرحال است امیدوارم با کمک مدیریت و کادر فنی به آنچه که هواداران ما لیاقتش را دارند برسیم. 

ماهینی در مورد نگرانی هواداران از تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس ،‌گفت: بازیکنان دوست دارند در پرسپولیس بمانند تیم خوبی داریم و این بازیکنان سه چهار سال دیگر باید در کنار هم بازی کنند. شرایطی که بازیکنان دارند برای تمدید قرارداد به حق است اما مشکل خاصی نیست. در تمرین بازیکنان با هم صحبت می‌کنند و همه می‌گویند در این تیم می‌مانند. 

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه برخی از بازیکنان از اینکه در ترکیب نیستند ناراحتند، گفت: چنین چیزی نیست خود برانکو همه مسائل را می‌داند و هر چه برانکو بگوید بازیکنان گوش می‌کنند. اینکه چه کسی بازی می‌کند یا نه فرقی ندارد همه دوست و رفیق هستیم و مشکل خاصی در این زمینه نیستیم.

ماهینی در مورد بازی با السد قطر اظهار داشت: السد تیم خوبی است فکر می‌کنم در رده دوم و سوم لیگ قطر باشد و بازی سختی در قطر داریم. امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.

وی در مورد مشکلات مالی این باشگاه اظهار داشت:‌ در مورد این مسائل از گرشاسبی سوال کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز