خبرگزاری کار ایران

با لیاقت بردیم؛

برانکو: از منشا انتظار داریم بیشتر گلزنی کند/ در آسیا حریف ضعیف وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۵۳۸

سرمربی پرسپولیس تهران در نشست خبری پس از مصاف با نسف قارشی ازبکستان گفت: با لیاقت بردیم و تشکر می کنم از هوادارانمان که تشویق کردند و یار ما بودند.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار برابر نسف قارشی ازبکستان درباره پیروزی شاگردانش در دیدار اول گفت: لیگ قهرمانان شروع شد؛ قبلا گفته بودم بازی اول بسیار سخت است؛ با اینکه در ورزشگاه خانگی باشد و گزینه برد باشید. نمی‌دانم برای چندمین بار است که شاگردانم هواداران را شاد کردند. بازی را اداره کردند و موقعیت های زیاد گل را ایجاد کردند. با لیاقت بردیم و تشکر می کنم از هوادارانمان که تشویق کردند و یار ما بودند.

او ادامه داد: همینطور تبریکی ویژه به بازیکنانم که بازی بسیار بسیار ویژه انجام دادند. برد بهترین روش برای بالا بردن شخصیت برنده بودن است. طبیعی است این بازی پیش از بازی با قطر برای ما مهم بود. نشان دادیم که کیفیت دانش و قدرت داریم.

برانکو تصریح کرد: انتظار دارم اینگونه نمایش ها را ادامه بدهیم و به آقای علیپور به دلیل دو گل و بهترین بازیکن زمین شدن تبریک می گویم. این هم از موارد بسیار مهم است که بهترین بازیکن مسابقه شد.

برانکو درباره نیمکت نشینی محسن مسلمان اظهار داشت: چون بازیکنان دیگری را درون زمین گذاشتم او روی نیمکت بود. هر کسی در پست خودش بازی می‌کند و آقای ماهینی از اول فوتبالش را اینگونه آغاز کرده و خیلی خوب بازی کرده است. کمال سه هفته مصدوم بود و همینطور نوراللهی که مصدومیت جزیی از ناحیه پا داشت. معمولا تیمی که برنده می شود تغییر پیدا نمی‌کند.

سرمربی سرخپوشان درباره ادامه کار شاگردانش در آسیا افزود: این لیگ قهرمانان است و بازی ها یک سطح بالاتر از لیگ کشورها است. این تورنمنت سخت ترین و بزرگترین بازی های باشگاهی در آسیا است و حریف ضعیفی وجود ندارد. باید حداکثر تمرکز انگیزه و اراده را داشته باشید و در بازی شوق تان را نشان دهید.

برانکو ایوانکوویچ درباره منشا و مقایسه گلزنی او در لیگ ایران و در آسیا خاطرنشان کرد: در لیگ قهرمانان هم سال گذشته منشا خوب کار کرد برابر الهلال و الاهلی. طبیعی است که در لیگ خودمان بازی کردن آسان نباشد چون حریفان در آنجا بسته بازی می کنند. این بستگی به نحوه و روش اجرای تکنیک بازیکن دارد. انتظار داریم که منشا بیشتر از این ها گلزنی کند و آن چیزی که می خواهیم را ارائه کند. ایشان بازی می‌کند چون به او اطمینان داریم. با علیپور خط بسیار قوی حمله را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز