خبرگزاری کار ایران

برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم

بردیف: جو ورزشگاه آزادی بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار داد

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۵۳۳

سرمربی نسف قارشی ازبکستان در نشست خبری پس از تقابل با پرسپولیس تهران از عملکرد شاگردانش و جو استادیوم آزادی گفت.

به گزارش ایلنا، روزیکول بردیف پس از تقابل شاگردانش با پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی و شکست در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2018 اظهار داشت: این پیروزی را در ابتدا به پرسپولیس تبریک می گویم و برای آنها در ادامه آروزی موفقیت می‌کنم. همانطور که می‌دانید آسیا رقابت بزرگی است و جایی برای اشتباه نیست و گل را در آن دقایقی خوردیم که شیراز تیم ما از هم پاشید.

او ادامه داد: تیم ما بسیار جوان بود و جو استادیوم آنها را تحت تاثیر قرار داد و نتوانستند بازی مدنظر من را انجام بدهند. پرسپولیس تیم قوی است که بازی کردن با آنها سخت است.

بردیف درباره عملکرد خط دفاعی شاگردانش با توجه به مهاجمان پرسپولیس اظهار داشت: هنوز بازی های ما شروع نشده و دو بازی در لیگ ازبکستان انجام دادیم. مسلما با خط حمله پرسپولیس که با دو تا از بهترین بازیکنانشان بازی کردند، دفاع ما آن دفاع همیشگی نبود.

بردیف درباره برخورد بازیکنانش و فیزیکی بازی کردن آنها گفت: در حال حاضر ما کشوری به نام ازبکستان هستیم و می دانید که تیم ها ما سفت بازی می کنند و تیمی که برابر پرسپولیس مقتدرانه بازی کند برای پرسپولیس راحت تر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز