خبرگزاری کار ایران

هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

پرسپولیس 3 - نسف قارشی 0 ؛ استارت سه تایی به امید ستاره اول!

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۴۱۰

نماینده کشورمان در ورزشگاه آزادی به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته لیگ ازبکستان رفت و با گل‌های گادوین منشا و علی علیپور سه امیتاز این بازی خانگی را تصاحب کرد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس تهران در اولین قدم آسیایی در فصل جدید مقابل نسف قارشی مصاف داد و در دیداری که به میزبانی ورزشگاه آزادی پیگیری شد، سرخپوشان سه امیتاز بازی خانگی را با گل‌های گادوین منشا  علی علیپور دریافت کردند.

پرسپولیس در نیمه اول بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و فشار حملات شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دقیقه 20 جواب داد تا گادوین منشا با ضربه سر دروازه نسف قارشی را باز کند و پرسپولیس هم با حفظ این نتیجه نیمه نخست را تمام کند.

در اوایل نیمه دوم دو تیم بیشتر در میانه میدان کار را دنبال کردند و گل علی علیپور در دقیقه 66 دوباره هیجان بازی را زنده کرد. آقای گل فعلی لیگ ایران چند دقیقه بعد با یک شوت مهارنشدنی دوباره گلزنی کرد تا با دبل در آسیا فصل جدید این رقابت‌ها را آغاز کند.

پرسپولیس در پایان با نتیجه سه بر صفر اولین دیدار مرحله گروهی را به پایان رساند تا تیمی که فصل گذشته بین چهار تیم برتر هم قرار گرفته بود با استارت سه تایی به امید ستاره اول باشد.

گزارش کامل این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

داوران: کیم دون جین / کمک‌ها: سونگ بونجون و کواک سویونگس / ناظر: محمد بسیل

اخطار: اسلاکو لوکیک و شاروف موخیدینوف از نسف قارشی

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی،  شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی(سیامک نعمتی، دقیقه88)، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده(بشار رسن، دقیقه 85)، وحید امیری(کمال کامیابی نیا، دقیقه 72)، علی علیپور، گادوین منشا

 

ترکیب نسف قارشی:

سنجر کوواتوف، ایگور گولبان، شاروف موخیتیونف، اولمار اشمورادوف، ایسلوم کنجابائف(بوبیر، دقیقه 71)، اودیلجون هامرابکوف(سنجار رشیدوف، دقیقه 71)، دونیورجون نرزولائف، حسنوف، عزیزجون گانیف، اسلاوکو لوکیک، و دراگان چران

 

گل:

پرسپولیس یک - نسف قارشی 0؛ گادوین منشا، دقیقه 20: روی سماجت حسین ماهینی در سمت چپ خط دفاعی نسف قارشی توپ به وحید امیری رسید و ارسال دقیق او کافی بود تا ضربه سر منشا اولین گل سرخپوشان را رقم بزند و جو ورزشگاه را متحول کند.

پرسپولیس دو - نسف قارشی 0؛ علی علیپور، دقیقه 66: فرار فرشاد احمدزاه از کناره ها و ارسال زمینی به درون محوط جریمه نسف قارشی با ضربه دقیق علی علیپور به اولین گل آسیایی مهاجم سرخپوشان در دور جدید تبدیل شد.

پرسپوایس سه - نسف قارشی 0؛ علی علیپور، دقیقه 71: توپ ربایی وحید اکمیری در نیمه حریف کافی بود تا با پاس او به علیپور او با ضربه ای دقیق دومین گلش را در کمتر از 5 دقیقه به ثمر برساند.

 

دقایق حساس:

دقیقه 5: روی توپ ربایی صادق محرمی فرصت ارسال از کناره ها وجود داشت اما سانتر آرام او به کرنر رفت.

دقیقه 8: در حالیکه تماشاگران در این دقیقه علی کریمی را تشویق می‌کردند علی علیپور ضربه ای به سمت دروازه نسف قارشی زد که با واکنش دروازه بان دفع شد.

دقیقه 9: علیپور این با با توپ ربایی پشت محوطه جریمه حریف قصد داشت دروازه نسف قارشی را تهدید کند که ضربه او با برخورد با مدافعان به اوت رفت.

دقیقه 10: پرتاب دستی ماهینی درون محوطه جریمه به منشا رسید اما دروازه بان نسف قارشی خوش شانس بود که با دخالت مدافعان مهاجم پرسپولیس ضربه آکروباتیکش را کامل نکرد.

دقیقه 14: ارسال کرنر که به صورت هدف دار سمت علیرضا بیرانوند روانه شده بود، به راحتی در دستان دروازه بان پرسپولیس قرار گرفت.

دقیقه 17: روی پاس دقیق مدافعان علیپور بین مدافعان نسف صاحب موقعیت گلزنی شد اما به راحتی با تکل مدافعان توپ را از دست داد.

دقیقه 18: با پاسکاری پشت محوطه جریمه نسف قارشی توپ به فرشاد احمدزاده رسید و او با جا گذاشتن دو بازیکن فرصت شوتزنی پیدا کرد؛ ضربه او با برخورد به بازیکنان در میانه راه به راحتی در دستان دروزاه بان حریف جای گرفت.

دقیقه 24: حسین ماهینی که پایه گذار گل اول پرسپولیس بود فرصت این را داشت که خودش گلزنی کند اما ضربه بی دقت او درون محوطه جریمه با اینکه مدافعی پیش رویش قرار نداشت به اوت رفت.

دقیقه 29: به دلیل مصدومیت هافبک نسف قارشی بازی برای لحظاتی متوقف شد.

دقیقه 31: پاس اشتباه وحید امیری حوالی محوطه جریمه پرسپولیس مهاجم حریف را صاحب موقعیت کر د اما پاس عرضی او به کرنر رفت.

دقیقه 33: با شلوغی درون محوطه جریمه پرسپولیس روی ارسال کرنر، هامرابکوف شوت خطرناکی را به سمت دروازه بیرانوند روانه کرد که با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 36: برخورد بازیکن نسف قارشی با صادق محرمی موجب مصدومیت او شد و بازی برای لحظاتی متوقف شد.

دقیقه 37: شوت سرکش عزیزجون گانیف، بیرانوند را به واکنش استثنایی وا داشت تا دروازه سرخپوشان فعلا بسته باقی بماند.

دقیقه 39: شوت محکم محمد انصاری دروازه بان نسف قارشی را در کنترل توپ دچار مشکل کرد و احمدزاده هم در ریباند برای گلزنی ناکام بود تا توپ معلق روی هوا را سنجر کوواتوف از محوطه جریمه دور کند.

پرسپولیس 3 - نسف قارشی 0 ؛ استارت سه تایی به امید ستاره اول!

آمار دو تیم در نیمه اول و برتری شاگردان برانکو در تعداد شوت‌ها و شوت در چارچوب

نیمه دوم:

دقیقه 47: شوت شاروف از پشت محوطه جریمه دروازه علیرضا بیرانوند بی ثمر راهی اوت شد.

دقیقه 48: گادوین منشا با شوت زمینی از راه دور شانس گلزنی برای دومین بار در این بازی را امتحان کرد.

دقیقه 59: با ارسال دقیق به محوطه جریمه پرسپولیس ایسلوم صاحب موقعیت عالی برای گلزنی شد اما ضربه او با شیرجه یک دست بیرانوند به تور دروازه نرسید.

دقیقه 61: پرسپولیس رو دو ضربه کرنر متوالی شانس گلزنی داشت اما بازیکنان حریف دقیق تر عمل کردند تا دروازه با بسته نگه دارند.

دقیقه 75: دراگان چران با اشتباه مدافع پرسپولیس فرصت گلزنی داشت اما بیرانوند خوش شانس بود که با فاصله کمی توپ به اوت رفت.

دقیقه 76: گادوین منشا در نبرد تن به تن از مدافع حریف عبور کرد اما واکنش دروازه بان شانس او برای به ثمر رساندن گل دوم در این دیدار را از بین برد.

دقیقه 78: خطای فنی درون محوطه جریمه ازبکستان را احمدزاده با شوت محکم به دیوار دفاعی نسف قارشی کوبید.

دقیقه 87: علی علیپور ضربه دقیقی را به سمت دروازه نسف قارشی فرستاد که راهی کرنر شد.

 

حواشی:

* هواداران پرسپولیس که استقبال نسبتا خوبی در هوای سرد از این بازی داشتند، چندین بار با سردادن شعارهایی از علی کریمی حمایت کردند و همچنین علیه کی روش هم شعار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز