خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات سرکلانتری دوم تهران خبر داد:

پاکسازی ۱۰۶ منطقه آلوده در غرب تهران/دستگیری ۱۲۰ نفر از اراذل و اوباش

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۴۱۱

معاون عملیات سرکلانتری دوم تهران از دستگیری ۱۲۰ نفر از اراذل و اوباش غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ پرویز یعقوبی؛ معاون عملیات سرکلانتری دوم تهران در پایان طرح آرامش و امنیت شبانه محلات شهر تهران درباره این عملیات گفت: در این طرح ۱۲۰ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند همچنین ۸۹ واحد صنفی متخلف مورد پاکسازی قرار گرفت.

او ادامه داد: همچنین ۱۰۶ نقطه آلوده پاکسازی شد و ۲۸ سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ضبط شد. همچنین ۶۸ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز دستگیر شدند.

معاون عملیات سر کلانتری دوم تهران با اشاره به معتادان متجاهر دستگیر شده در این طرح گفت: حدود ۴۰ نفر از معتادان متجاهر در این طرح دستگیر شدند و ۲۵۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ یعقوبی خاطرنشان کرد: ۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد همچنین ۱۴ قاچاقچی عمده مواد مخدر در طرح شب گذشته دستگیر شدند.۹۵ دستگاه خودرو توقیف شد و ۳۱ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

او با اشاره به کشف و ضبط ۱۵ میلیون تومان کالای قاچاق گفت: در این طرح ۱۵ سارق دستگیر شدند که یک نفر از این افراد با لباس پلیس راهور اقدام به اخاذی از مردم می‌کرد و تحویل مقامات قضایی شد.

معاون عملیات سرکلانتری دوم تهران درباره آمار عملیات پلیس راهور در شب گذشته خاطرنشان کرد: ۴۰ دستگاه موتورسیکلت و ۳۵ دستگاه خودروی سنگین دودزا و فرسوده توقیف شد و ۳۵ راننده نیز تست سلامت دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز