خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:

باید فرصت‌های برابر آموزشی به دانش‌آموزان داده شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۱۳۷

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان گلستان گفت: تلاش معلمان در مناطق عشایری، منجر به تحقق عدالت آموزشی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رضوان حکیم زاده در سفر دو روزه خود به استان گلستان، در جلسه ی شورای آموزش و پرورش گفت: گلستان نمونه‌ای از هم‌زیستی فرهنگی است و باید آن را یک فرصت دانست زیرا کلید امنیت ملی ما احساس تعلق بین تمامی شهروندان است و این می‌تواند الگوی خوبی برای تحکیم چند فرهنگی باشد.

حکیم زاده اظهار کرد: استان گلستان در جذب بازماندگان از تحصیل تلاش خوبی کرده و فقط ۵۳۷ نفر بازمانده وجود دارد که امیدوارم با تلاش همه مسئولان استانی این امر هم مرتفع شود.

وی گفت: باید فرصت‌های برابر آموزشی به دانش آموزان در سطح کشور داده شود و مفهوم واقعی عدالت آموزشی برای یادگیری- یاددهی اتفاق بیفتد.

معاونت آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که معلمان عشایر در گلستان مناعت طبع بالایی دارند و من آن را امروز در بازدیدهایم مشاهده کردم، اضافه کرد: آن‌ها هیچ خواسته‌ای برای خود نداشتند و در جهت بهبود شرایط تحصیل دانش آموزان تلاش می‌کردند.

حکیم زاده با بیان این‌که اگر به فکر توسعه هستیم باید به شاخص ها توجه کنیم، اظهار کرد: باید سواد رسانه‌ای دانش آموزان بالا رود تا تحریکات دشمنان را بفهمند و این نقش سایر دستگاه‌ها را در همکاری با آموزش و پرورش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز