خبرگزاری کار ایران

در پی تفاهمنامه وزارت بهداشت و سازمان منطقه آزاد کیش؛

موسسه عالی تربیت و توسعه مدیران نظام سلامت استقرار می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۰۹۳

توافقنامه استقرار موسسه عالی تربیت و توسعه مدیران نظام سلامت توسط صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به نمایندگی از وزیر بهداشت و انصاری لاری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، در نشستی که در ساختمان مرکزی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد توافقنامه همکاری مشترک بین دکتر صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به نمایندگی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر انصاری لاری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به امضا رسید.

براساس این توافقنامه دو طرف متعهد شدند طبق برنامه مورد توافق نسبت به استقرار کامل موسسه عالی تربیت و توسعه مدیران نظام سلامت اقدام کنند.

این موسسه عالی مسئولیت توانمندسازی مدیران شاغل و تربیت مدیران آینده در بخش های مختلف بهداشت، درمان، توانبخشی، آموزش، تحقیقات و فناوری، غذا و دارو و دانشجویی- فرهنگی را برعهده دارد.

تهیه بانک اطلاعات مدیران و امکان ارزیابی و انتخاب و انتصاب مدیران حوزه های مختلف سلامت و همچنین بانک اطلاعات مراکز و موسسات آموزش و تربیت مدیران حرفه ای از دیگر مسئولیت های این موسسه عالی است.

در این نشست که نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مشاور وزیر بهداشت، دکتر ایمانیه نیز حضور داشتند، محل استقرار موسسه عالی در مکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جنب ساحل مرجان کیش در نظر گرفته شد و مقرر شد این دانشگاه به نمایندگی از وزارت بهداشت، هماهنگی های لازم برای اجرای توافقنامه را به عمل آورد.

در ادامه طرفین اظهار امیدواری کردند که با فعالیت موسسه عالی تربیت و توسعه مدیران نظام سلامت در جزیره کیش زمینه توسعه خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت و همچنین با بهره وری بالا در سراسر کشور فراهم شود و امکان تبادل تجربیات میان کشورها، سازمان ها و موسسات بین المللی فعال در عرصه سلامت و برگزاری نشست های تخصصی مدیران و کارشناسان ملی و بین المللی این عرصه تقویت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز